Österbottniska tråden 9
m00min- vann har di fabriksbutik? Ja sko no jään känn på vagne som ja handlar fyri!
m00min- vann har di fabriksbutik? Ja sko no jään känn på vagne som ja handlar fyri!
Vafö slipper int ja in på österbotningar bebis 2007 naa??? Slippe du millami??
Oj, va spännand beibikär! He e no bra du rapporterar jär...vi väntar me spänning
Halder tyyma hårt för att allt gaar bra!
Å grattis ti mammamu å föresten!
Millami- halder hejlt me de...ja tycker vi skippar dähää somarn nu, så vi fort får höstbejbisa vår
milliami ...visst ere skönt me sommar, men tå man vejt va som väntar ti hösti så kan man no gärna ta hösten direkt
Grattis Jussistjej ti pojken
Å Grattis ti en stolt moster
Hohhooo...ja har int sluppi in hii saan i fridas på förmeddaan, tå he var som mest spännand ...tala om beroend ...byri snart vaa lejd dähää internet leverantörn
m00min- Va bra datum fö bröllopi ni har väld ...jag fyllde 18 aug
millami-drömmer hemsk drömmar jör jag å ja tror he hör till graviditetn att man drömmer vilt å konstit...Jag drömmer fö he mesta att na persone som jag tycke myki om dör ..he e en hemsk känslo tå man vaknar å int vejt om he ha händ ele int, fö he känns så verklit...
Vi halder annos på å ställder i ordning eget rum åt "lilli" som ska bli storebror så nu ha ja sööma ny gardiine å halder på me ett sängöverkast...bara för att laga e liiti kul fö ha som ska flytt in i ryymi
Å så har vi komi igang me pottränasi, men int vill ha gaa på potto naa, bara tär ut i gräsi men he e ett framsteg iaf, fö ti föst vila a int eins ha bort blöjo!
Ja håxa he ritti just att he var jo åt stinky ja skriva...
stinky- he ska ja jö