Inlägg från: Augustibrud |Visa alla inlägg
  • Augustibrud

Österbottniska tråden 9

m00min- vann har di fabriksbutik? Ja sko no jään känn på vagne som ja handlar fyri!

• Augustibrud

Oj, va spännand beibikär! He e no bra du rapporterar jär...vi väntar me spänning

Halder tyyma hårt för att allt gaar bra!

• Augustibrud

Å grattis ti mammamu å föresten!

Millami- halder hejlt me de...ja tycker vi skippar dähää somarn nu, så vi fort får höstbejbisa vår

• Augustibrud

milliami ...visst ere skönt me sommar, men tå man vejt va som väntar ti hösti så kan man no gärna ta hösten direkt

• Augustibrud

Grattis Jussistjej ti pojken

Å Grattis ti en stolt moster

Hohhooo...ja har int sluppi in hii saan i fridas på förmeddaan, tå he var som mest spännand ...tala om beroend ...byri snart vaa lejd dähää internet leverantörn

• Augustibrud

m00min- Va bra datum fö bröllopi ni har väld ...jag fyllde 18 aug

millami-drömmer hemsk drömmar jör jag å ja tror he hör till graviditetn att man drömmer vilt å konstit...Jag drömmer fö he mesta att na persone som jag tycke myki om dör ..he e en hemsk känslo tå man vaknar å int vejt om he ha händ ele int, fö he känns så verklit...

• Augustibrud

Vi halder annos på å ställder i ordning eget rum åt "lilli" som ska bli storebror så nu ha ja sööma ny gardiine å halder på me ett sängöverkast...bara för att laga e liiti kul fö ha som ska flytt in i ryymi

Å så har vi komi igang me pottränasi, men int vill ha gaa på potto naa, bara tär ut i gräsi men he e ett framsteg iaf, fö ti föst vila a int eins ha bort blöjo!

Svar på tråden Österbottniska tråden 9