Österbottniska tråden 9
tå man ska laga ide plus medlem ho ska man skriv personnr så att de godkännder e, iri nan som vejt he,
tå man ska laga ide plus medlem ho ska man skriv personnr så att de godkännder e, iri nan som vejt he,
puffar om ho man ska skriv personnr siin tå man ska fyll i uppgiftre tå man ska laga plus medlem e, iri nan som vejt,
erik va har de för program ikväld på jakobs daga
Erik tyx vaea baea tö o ja som er vätsi dähär tiin, kankse dags ti kryp unde tätsji,
gääääääääiisp.
åhå he siir no ut som he ir daggs ti lägg åte glogga nö tå man skoda på he ja skriva sist, gonatt.
Tåfslan he ir no mejr än va ja vejt he, ha no siti o gnogga knöla min men int vejt ja na vart ja sko byri vänd me om ja sko måst byri ta reda på na toki, men kanske naader ir smartare än va jag ir på ide område,
hööni ja har typ födlovåndona ida . ska me Lena ti jourtandläkan ida halv 3, ho har en tand som ir inflamera,
oso strejakr o så vaansinnit vainda gang ja ha viri me e , men tå papp far me e so gar eho fiint som helst ,
bävar för att skoda ho o var om de tar bort tanne o de lägger ide "saft" åt e ti drick så ho ska bli hejlt borta, har så obehag fö toki, men vejt att utam he så böver int de pro byri dra ut tanne helde,
öhöm födSlovåndona, ska e sta
siir att överraskad ha blivi anmäla. Äsch då sägr som naader sa att he var jo så spännand så som e var, tå man som ja int vejt na vem o ir.
sjölv hadd ja skriva på överraskads sido att ja undrar om ho a boti namn att om ho a hejt na anat förr, så bara int naan hadd siitt he tå å trodd att jag MENA att ho HAR två namn,
skiit åxå.
nå vi måst vänt på nästa "lejk" nö tå, som var lika spännand.
oaoo Grattis Beibikär. Lycka Till, hadd int en gang kona tänk me att he sko a viri tö, blejv värkligen Överraskad,
herbina tö talar om några månar, vi oss talar vi om na dagar höögst, så int böver tö jämber de na om dö jämnför me vi.
nö ha ja siti o slösa tiin jär på näti så läng så nö kom just Philip som var tri år i sptember o sa att " mamma jag spela bäbä bäittil nö."
Så tå iri no bara ti lyd o stiga opp
Greta80 he låter no som killen diin sko ha i örona, sko no kanske löön se ti fa o vis opp döm, stackarn,