Inlägg från: la Demoiselle Snorque |Visa alla inlägg
  • la Demoiselle Snorque

Österbottniska tråden 9

Någon här som fått konstiga nässel liknande utslag under graviditeten? Jag har fått några på vänstra armen, ser precis ut som myggbett men det kan det inte vara.  Har inte sett en enda mygga och att jag skulle fått 19 bett utan att märka det låter för otroligt.
    (när dom är "nykliade" ser det precis ut som att jag blivit bränd av bränn nässlor) Bebikär som verkar veta det mesta, har du någon teori?  

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque

Millami Jag har fått det på underarmen, vid armbågen och överarmen. Helkonstigt, men skönt att höra att jag inte är ensam om detta mysterium. Har du haft det länge?

• la Demoiselle Snorque
    Diddi ida, ja men det kanske är det då. Låter ju mest troligt iallafall. När fick du dina utslag? Hoppas verkligen inte jag behöver gå med det tiden ut, är ju som ett "litet" tag kvar Vet du vad det beror på då? Är det bara att man är gravid, helt enkelt, som man får en reaktion. (hade inte det med e-l)
  • la Demoiselle Snorque

m00min Det var inte lite det Jag hade med min handväska till BB, med kamera, tandborste och sånt smått. Dagen efter åkte gubben hem efter nå kläder (lallade mest omkring i bbs sexiga outfit ändå)

• la Demoiselle Snorque

När är Jakobsdagar? (jag hänger nog och läser i tråden men har sällan nåt att komma med)

• la Demoiselle Snorque

svirvel tackar typiskt, betyder att vi inte hinner vara på jakobsdagar men värre saker har väl hänt

• la Demoiselle Snorque

tussimamma jag har få riktiga mammakläder, använder mest tunikor/klänningar som Skogsduvan. Med leggings. Snyggt och otroligt bekvämt. Är ju superbra mode för gravida nu Vet inte var du bor, och vad du har för "stil" men Wautsi i Jeppis har superfina klänningar, långa linnen, tunikor som passar perfekt även för oss gravida Kan tänka mig att Lindex även har en del.

• la Demoiselle Snorque

tussimamma ja hur ska jag förklara nu. Det ligger alldeles brevid mini bags, eller vad heter den där väskaffären?? Iallafall efter samma väg som bion. Smaken är ju som baken, vet vissa som inte hittar NÅT där medans jag själv hade kunnat handla upp hela halva affären Men att kika in där, det skadar inte!

• la Demoiselle Snorque

Eller är det i väskaffärens gamla lokal wautsi är?! Nåväl, Jeppis är inte så stort så jag tror nog att du hittar! Klänningen jag har på presbilden är annars därifrån

Svar på tråden Österbottniska tråden 9