Österbottniska tråden 9
hehe...man får ju hej på vem man vill..
så knappast blir du nu ut kickad...
men d va no bra matsch igår...men tääänk vilket mål alltså...hooho... å tyckte no båda lagen för övrigt spela riktit bra så..
hehe...man får ju hej på vem man vill..
så knappast blir du nu ut kickad...
men d va no bra matsch igår...men tääänk vilket mål alltså...hooho... å tyckte no båda lagen för övrigt spela riktit bra så..
joo, d va han verkligen....finnarna sköt ju flera gånger mot han men han rädda ju allt..
e no däfö d går sämmre ida då int han står i mål
nu ska ja gå försök gör nå, men ja lämnar väl vi tv
om du int vill skriv här så ere no bara ti skriv i gästboken om int annat såå ha d bra!så hörs vi väl nog nåt..
Gomoron på er...ja vaknas sent som allti..hehe men ja njuyter av ti få sova nu för snart ere fädit me he..*gäääsp*
jaa 19.5 vare wasalandia för barnen norrifrån som aktia bjuder på....då ska ja sköt fadderbarne heeeeela dagen...längtar såååå massor....älskar å sköt"mitt" lilla busfrö..
å joo 26.5 ere markna i vasa, så då blir e väl torge...
å denhe helgen ere morsda å eurovison...ups...dot for den månan då uuuscchh va tiden går..
Mamma åt issa: klart ja kommer me ti chili & lime, snålvattne rinner redan...säg bara en da du orkar kom så e ja no me...
å jooo näää, ja e no igen sevärdhet...hehe...ja vill int ha en massa turister å skåda på me i sommar men tack tack
ishockey då...ja skådar no nästan alla matcher finland spelar bara ja e hemma...å he ni skrivar om jaarko ruutu er ju no sant, men int ska di nu ta bort han....då får ju int finlnad nånting uträtta....håller me tussimammma att he er en kille me klös i, å lite sånt ska e no vara
hooo, va långt e vart...igen ork säkert läs...hehe
aaaaalllltså nu får ja just nå feil....
om nån e djurvän så ere no jag...men nu håller ja på å få nå fel...
f*n ti hör på två hundar som skä'ller från 9-18 *suck* he börj gå en på närverna....å mina kissor var ju helt i från se ti hör på hede hela dagarna....
ja vet int äns från vilken lägenhet hund skälle kommer från...sku ja veta så sku di int skäll mera....grrrr...stackars hundar...
va ska man gör?
gomoron på er...
ja vaknas sent som vanlit...inatt ja had nån i magan min som int alls ha vila sov...*gäääsp* sjutton va den ha rört sig å sprkats å ja ha vakna varända gång...dide rörelserna e så ny för mig ännu så ja e så ovan ti känn dem...
sååå ida igen e vi trött här...*gäääsp* får väl gå å vil på dan en stund...
www.vuxenpoang.com
en ganska kul länk...kolla era vuxenpoäng
ja fick 22.3 poäng å då borde ja vara 42.3 år...hahahaha
"bäst att tagga ner lite å beställa en södern resa" d fick ja som råd....tsss...
sindi
hehe...så du fick samma..
vi kan fa när som helst...får man far då man er gravid?
ojj va sötan kille..
rina78
ojoj he var no brotom då, fö ja går in i v. 24 på freda...
hahaha ja hinner väl ti södern om ja far nu men ja slipper int hem nå då....skit..
hu mår du annos?
börj e kännas som nån sku vila ut?
Sindi
hehehe jaa..men int vet ja nu om ja vill föd där int