Inlägg från: Millami |Visa alla inlägg
  • Millami

Österbottniska tråden 9

snacket82

vafö ska ni la bort vovvo er?

hon e ju sååååå söööt...

• Millami

här bruk allti nån vet...

måst få ett snabbt svar...

ere bara vanliga symtom eller ska ja ring ti bm...känner int mig iskick...

ha sovi dåligt 2 nätter...vari upp på wc massor....får massor me flytningar...benen ha börja sväll...å fötterna å händerna värker...
    ida känner ja mig riktit vingli å yr...
    mår dåligt å har tungt ti anadas...

vet ju att allt e bara symptom..men ska alla kom sådär bara på 2 dagar?!

• Millami

snacket
    mmm, ti läkaren...betyder hvc he då så ja får sitt där i 4 timmar å sen vet int nån nånting ändå..
    he lockar int....
    för man får väl int fa direkt ti förlossningssalen me en sånhe sak...

tror ja ska prov ring bm...bara ja få¨r tag i henne, hennes telefon tid e slut redan

• Millami

augustibrud

prova ring nu men igen svara int nån av bm fundera no om ja sku prov ring ti fölossningen men....jaa känns lite löjligt he...
    men ändå int för e känns no som nånting e fel nu....kanske int me beibi men nånting i kroppen..

• Millami

mmm, nu ha ja ringd ti avdelningen...he va en gullo bm som svara...som lyssna...
    hon sa att ja nästan måst bedöm sjä'lv om ja vill kom in eller int..
    men ja e mer än välkomen... å om e känns som nå e fel så tyckt hon ju klart ja sku kom in...

å nu blir ja ju såååå oroli, så nu börj ja bara sitt å gråt...

blää, va jobbit dehe va...ja får väl far in å koll upp me så ja vet allt e ok...

• Millami

joo ja ska gör he...

å vi som ska ti haparanda imoron...
    kan absolut int far som he e nu å int vet äns ti 100% om allt e bra..

• Millami

Tack allihopa...

ska fara iväg nu...så ja får kom hem nångång å ligg ner i sängen min...

• Millami

Nå nu ha ja komi hem...

både jag bm å läkaren trodd no e va nå lite allvarligare...
    men he va int he...sköööönt...

he vise sa bara att e va en ganska besvärlian urinvägsinfektion...
    så nu fick ja antibiotika då..

beibin mår bra, såååååå underbart söt h*n e...
    allt va perfekt, hjärtljud å tillförseln i navelsträngen å andades som den sku den sovde, me tummen i munnen *mammas älskling*

men he börja ja funder, då alla läkare allti som sitt me ul ha sagt beibin mår bra men så en stund senare börj di gnäll över hu liten den e vafö måst di gör he?

moderkakan ha int flytta se nå än...så hoppe börj va ute me att få föda normalt

• Millami

Tack allihopa..

ja sa no att he e nästan hämskt hu bra man känner kroppin sin, ja va 100% säker på att nå va fel..å rätt had ja ju, men ja trodd no e va nå värr än urinvägsinfektion så dåligt som ja mådd...

int mår ja nu bra ännu heller, men mycki bättre...ha mäst sovi nu å försöka drick massor å tagi medicin...ja sku ju böv försök ork me ti ikea från imoron ti löda då vi ha boka allt redan...men no ska he väl gå då vi ska va över natten,. vi har int nå tider ti pass å får ta allt i min takt så he ska väl no gå..

he e ju int första urinägsinfektion ja har under denhe graviditeten, he e no säkert fjärde tror ja...så ja börj va van me dide kurerna..

Om att beibi va lill ha di ju allti klaga på..men ja trodd di sku slut då he va kolla redan om bf sku flyttas eller int å di beslöt ju ti int flytt på he nå så ja trodd di sku slut på ti klaga att h*n va liten då..
    men tydligen int....han prata int om nå mått å vikter å sådant..han sa bara att beibin motsvara en vecka mindre än mina veckor som ja gått...han försto bara int heller riktit då magan er så stor å livmodern va så stor som ja sku ha böva no vara i v. 28-29 men då e beibin bara så lill som 27-28 (byter vecka imoron däfö skrev ja sådär)

ojjj va långt he blev....förstår om ni int ork läsa

Svar på tråden Österbottniska tråden 9