Inlägg från: Millami |Visa alla inlägg
  • Millami

Österbottniska tråden 9

Erik
    ja far no ti Ikea nästa vecko på freda...

• Millami

Erik
    njaaa, int böv du koma ti vasa, men om du sku ork koma ti bennäs?
    vi kör ändå där förbi å ska ändå stan där?!

• Millami

vi far på fredan å kommer tibax på lödan...fast e var ju no senare på kvällin som vi kommer tibax..eftersom vi ska gå på IKEA på lödan, å sen ännu kör då...
    men ja e ju no nästan norrut varje helg om he e nån sak som int he e så brotom me ifall int ni har möjlighet ti hämt e från bennäs på lödas kvällin...?!

• Millami

Gomoron på er...

uuuscchhh ja tycker int om dehe ja ha börja me som senast nu..
    drömmer någo vansinnit massor..*suck*

å allti samma sak, att he e nån som jagar mig å ska ha min beibi...

Kan beibin känn huru ja känner?

• Millami

Nån som minns här va värde efter 2 timmar på socvkerbelastningen ska vara under?
    första e under 5,3 å d di tar efter en timme så ska vara under 11 å sen d di tar efter 2 timmar, under va sku he vara?

• Millami

Augustibrud

jaa för nå tid sedan drömd ja d också ofta..varje natt drömd ja å vaaarje natt va d att nån nära dog...tisist va ja ensam kvar...av alla mina nära å kära...

men nu ha ja iställe börja dröm att he e nån som jagar mig å som ska ha vår beibi....inatt va ja påväg å hopp ner från balkongen då he va nån som jaga me å sku ha min beibi
    vakna allt svetto å visst ju int om ja va i sängen eller om ja va på balkongen...

tycker int alls om dehe...

• Millami

Beibikär
    hhhmm, ok ska prov gör he...Tack iallafall!
    ja tror he e nå på 9, men minns int...

• Millami

Brightice
    ok, tack..jaa he va lite ja minndes e sku va unde rhe men va int alls säker...

hhmm, mina värden va nog ok...men fastasockre va på gränsen, d ska ju va under 5.3 men mitt va 5.3
    men bm sa att vi kan ta ett nytt sånt test lite längre fram fö ti koll säkert...
    men ja tyckt å dide andra va lite högre sku ha vila di va lägre..
    efter en timme va he 8.6 å efter 2 timmar va he 8.1

• Millami

nya bilder på magen för den som e nyfiken...
    int hänt så mycki men ja måsta fota å kolla me egna ögon, jämföra fotona då he känns som magen sku väx..hehe..känner mig såååå stinn ida...

• Millami

här lär ja sitta upp mååång timmar än..

ja sku ligg ner å vil runt 7 tiden då ja had så i ryggin...men ja somna å sovd ti 9...så nu e ja ju super pigg..hhmm..

Svar på tråden Österbottniska tråden 9