Österbottniska tråden 9
Erik
ja far no ti Ikea nästa vecko på freda...
Erik
ja far no ti Ikea nästa vecko på freda...
Erik
njaaa, int böv du koma ti vasa, men om du sku ork koma ti bennäs?
vi kör ändå där förbi å ska ändå stan där?!
vi far på fredan å kommer tibax på lödan...fast e var ju no senare på kvällin som vi kommer tibax..eftersom vi ska gå på IKEA på lödan, å sen ännu kör då...
men ja e ju no nästan norrut varje helg om he e nån sak som int he e så brotom me ifall int ni har möjlighet ti hämt e från bennäs på lödas kvällin...?!
Gomoron på er...
uuuscchhh ja tycker int om dehe ja ha börja me som senast nu..
drömmer någo vansinnit massor..*suck*
å allti samma sak, att he e nån som jagar mig å ska ha min beibi...
Kan beibin känn huru ja känner?
Nån som minns här va värde efter 2 timmar på socvkerbelastningen ska vara under?
första e under 5,3 å d di tar efter en timme så ska vara under 11 å sen d di tar efter 2 timmar, under va sku he vara?
Augustibrud
jaa för nå tid sedan drömd ja d också ofta..varje natt drömd ja å vaaarje natt va d att nån nära dog...tisist va ja ensam kvar...av alla mina nära å kära...
men nu ha ja iställe börja dröm att he e nån som jagar mig å som ska ha vår beibi....inatt va ja påväg å hopp ner från balkongen då he va nån som jaga me å sku ha min beibi
vakna allt svetto å visst ju int om ja va i sängen eller om ja va på balkongen...
tycker int alls om dehe...
Beibikär
hhhmm, ok ska prov gör he...Tack iallafall!
ja tror he e nå på 9, men minns int...
Brightice
ok, tack..jaa he va lite ja minndes e sku va unde rhe men va int alls säker...
hhmm, mina värden va nog ok...men fastasockre va på gränsen, d ska ju va under 5.3 men mitt va 5.3
men bm sa att vi kan ta ett nytt sånt test lite längre fram fö ti koll säkert...
men ja tyckt å dide andra va lite högre sku ha vila di va lägre..
efter en timme va he 8.6 å efter 2 timmar va he 8.1
nya bilder på magen för den som e nyfiken...
int hänt så mycki men ja måsta fota å kolla me egna ögon, jämföra fotona då he känns som magen sku väx..hehe..känner mig såååå stinn ida...
här lär ja sitta upp mååång timmar än..
ja sku ligg ner å vil runt 7 tiden då ja had så i ryggin...men ja somna å sovd ti 9...så nu e ja ju super pigg..hhmm..