Inlägg från: Lilla My i Finland |Visa alla inlägg
  • Lilla My i Finland

Österbottniska tråden 9

överraskad - nee, men hede ana nicki dett!!! Undrar just om du int ha viri hiid ti vårt en gango ele två...

• Lilla My i Finland

tussimamma - föva urtvätta trosona? Ja kööpt sloggi maxi storleik "stööösta ja hitta" å ti va väädens bästa. Ja hadd både vit o svart å tå gubbi veik ihop klädre som hadd varti tvätta fråga a va e var fö flaggor som va på tork, å tå var e trosona min!!!

överraskad - ja hamna no ti ha mammaklädre hastot ja, fö ja kuna int ha na som spänd på maga, fö tå vart ja rikti undäli...

• Lilla My i Finland

Millami - Man känd ju se int direkt sexi i dem, men he joo ja int äntå, så he gick ut på eit!

• Lilla My i Finland

tussimamma - känder igen hede! Ja e ba 163 cm lang o gick opp 10 kilo tå ja vänta å allt va på maga, å ja var stooor, men he tyckt int ja sjölv na!!! He va rei föri jul som vissa oja o voja se över ho stor ja var o tå hadd ja int komi opp i ha viktn ja var föri ja börja vänt tå ännu... Å vissa igen tyckt ja hadd så lillan maga... Så tydligen ere grömt stor skillna på va folk tycker...

Lilleman gick typ 10 steg ida tå int a håksa att int nan hold i a! Liti kul tå a kan bara a tror att nan haldär i a!

• Lilla My i Finland

Ja int e no jag överraskad heldär, men no sku ja gärn va i hennas situation... Böri no va beibisjuk, men vi ska no vänt tills baket lillemans sista operation som troligen var nästa somar...

• Lilla My i Finland

Få sii nu tå om man hadd rätt! Spännand!

• Lilla My i Finland

Vatå Labolina!!!???? Ja sa ju bara som e var!!!

Nå nee... Hede e väl lika som "hede kombär ALDÄR min bååne ti få jöra"... He ändrar me tiin!

• Lilla My i Finland

Tilome jag sku kanski våg paj hade lill hästn.

• Lilla My i Finland

LCroft - Ja har hört att di har sånde mottagning fö överblivi bulla o toko jär i Sandsund. He e ba ti koma hid me e så ska vi si till att e fösvindär. Vi funkar liti som na saneringsfirmo!

• Lilla My i Finland

LCroft - he e ju he man har gubba till!

Svar på tråden Österbottniska tråden 9