Österbottniska tråden 9
överraskad - nee, men hede ana nicki dett!!! Undrar just om du int ha viri hiid ti vårt en gango ele två...
överraskad - nee, men hede ana nicki dett!!! Undrar just om du int ha viri hiid ti vårt en gango ele två...
tussimamma - föva urtvätta trosona? Ja kööpt sloggi maxi storleik "stööösta ja hitta" å ti va väädens bästa. Ja hadd både vit o svart å tå gubbi veik ihop klädre som hadd varti tvätta fråga a va e var fö flaggor som va på tork, å tå var e trosona min!!!
överraskad - ja hamna no ti ha mammaklädre hastot ja, fö ja kuna int ha na som spänd på maga, fö tå vart ja rikti undäli...
Millami - Man känd ju se int direkt sexi i dem, men he joo ja int äntå, så he gick ut på eit!
tussimamma - känder igen hede! Ja e ba 163 cm lang o gick opp 10 kilo tå ja vänta å allt va på maga, å ja var stooor, men he tyckt int ja sjölv na!!! He va rei föri jul som vissa oja o voja se över ho stor ja var o tå hadd ja int komi opp i ha viktn ja var föri ja börja vänt tå ännu... Å vissa igen tyckt ja hadd så lillan maga... Så tydligen ere grömt stor skillna på va folk tycker...
Lilleman gick typ 10 steg ida tå int a håksa att int nan hold i a! Liti kul tå a kan bara a tror att nan haldär i a!
Ja int e no jag överraskad heldär, men no sku ja gärn va i hennas situation... Böri no va beibisjuk, men vi ska no vänt tills baket lillemans sista operation som troligen var nästa somar...
Få sii nu tå om man hadd rätt! Spännand!
Vatå Labolina!!!???? Ja sa ju bara som e var!!!
Nå nee... Hede e väl lika som "hede kombär ALDÄR min bååne ti få jöra"... He ändrar me tiin!
Tilome jag sku kanski våg paj hade lill hästn.
LCroft - Ja har hört att di har sånde mottagning fö överblivi bulla o toko jär i Sandsund. He e ba ti koma hid me e så ska vi si till att e fösvindär. Vi funkar liti som na saneringsfirmo!
LCroft - he e ju he man har gubba till!