Inlägg från: Greta 80 |Visa alla inlägg
  • Greta 80

Österbottniska tråden 9

Erik: Vi sluta me blöjo åt vår pojk å tå a var 2 på somman he gick riktit bra men he gar int ti tving fram e.. Ha ir ny 3,5 å har blöjo på natte änny kommer int så ofta men ha var så lessen om " snorri" som a kallar a till ha kissa i sängen så he ir onödit ti laga döm olyckli. He sku ju vara bra tillfäll ny fö er ti böri tå i var somman å grant tå ir i ju lätt ti kila i diki å så var ju int i så kaalt å vååt tå!?!?!? Men int tycker jag heller att man ska tving fram na int

• Greta 80

Vejt naan om man kan ta bort na tråda som man typ int ir på na mjr fö man har ju som tuusn olika????????? Har som int hitta van man sku kunna göra i ...

• Greta 80

ok tackar tackar Den har ja int tänkt på att de sku kunna vara en sån men alltid lär man sig nytt.. Å sama på dialekt

• Greta 80

Labolina: Tallsåpo bruka no va bra he ti mytchi så he sku nog jag prov ti föst å så ir i ju så ofali.
    Jag undrar å hu man får in bild naan som kan förklar??

• Greta 80

Ja hu mang kappsäcka to de me se tå du sku ha allt ide voi hu hu.
    Jag had me:

Tilifon+ladan
    amningsbh+inlägge+uppsamlare
    tandborsta+tandkräm
    shamoop+balsam å na ti tvätt se me
    en tutt åt baby
    rådgivningskort
    kamera
    ( had no me deo å men he var int så stor vits ti lägg fö man låfta bara skit iallafall så man fick duch flejr gang om dan iställi )

Had tå packa kläde åt me i en väsko som var STOOOR byxona å unisex klädre ti babyn å he to tå min man me ti bb tå di hämta oss.

• Greta 80

Var just å sku ta kort men he gar int ti få e som e sir ut.. he ir fiinan hmmel å rööt å grannt

• Greta 80

Näti bh ir bra tå man int får in bryyyste i na ader bh å tå di ir så sååår att man int kan puul på se vanlig men no f....n ir ti äkli å ganska osexi men fungerar hejlt bra no.

Ja å int att förglömma dömde kökshanduka ti lägg ti tå så int i ska läcka hihihiiiii.

• Greta 80

nä he fungerar int om int he ir svensk... skit... he ska funger men all gang gör int e he grrrrrr

Svar på tråden Österbottniska tråden 9