• LCroft

Österbottniska tråden 9

Sindi: Nej Var bara till den lilla inredningsaffären och så fram och tillbaka till jysk, tänkte se vad de hade för tyger men hittade inget. Hittade ni nåt?

• LCroft

Läste tydligen inte sista meningen din Sindi, ber om ursäkt

• LCroft

Godmorgon, då var det vardag här igen. Haft mannen hemma i 9 veckor sjukskriven men nu är han tillbaka på jobb.

Ishockey ser jag bara snuttar av här och där, tv är ju på hela tiden finns ju några fantaster. Finlands största problem är att de inte har några målgörare hörde jag dem muttra Jag har nåt emot Jarkko Ruutu så jag klarar inte av att se på honom, idioter är ett folk för sig

Blossom skulle jag behöva gå in till igen. Se om de fått fram ännu mer saker, var inne en sväng förra veckan och beundrade. Har kommit fram till att mitt största problem är att jag hittar en massa saker, men varje gång jag står där med dem i handen så kommer frågan, och var ska jag ha det här? Jag avskyr att torka damm så vill inte ha framme en massa saker som ska torkas av. Men mitt ha-begär säger nåt annat.

• LCroft

Jarkko Ruutu är en "spelare", en riktig gris, spelar fult uppför sig som en hormonstinn tonåring med lera mellan öronen. Bläcks! Det var den snälla beskrivningen av vad jag tycker om honom.

• LCroft

Förstår inte heller varför han får vara med, däremot hoppas jag att det är sista året han blir antagen.

Ishockey har jag blivit hjärntvättad med sen jag låg i vagnen, då spelade pappa. Sen har lillabror spelat och det var inte många av hans matcher som jag missade. Sen spelade mannen förr så Nico blev ju hjärntvättad han med, han var 2 veckor gammal när han var i en ishall första gången. Och nu spelar han så man lär nog få sitta i en ishall några år än...

• LCroft

43,7 år har jag blivit Och nog ska jag med till Kos. Hmmm... tror jag glömmer det testet, jag är fortfarande 25! Kanske man borde ha klickat i oskuld som beibikär sa, nog är jag väl det än

• LCroft

Jaha, där fick jag mig för att jag satt på datorn. Ida har ätit på en tuschpenna, helt blå både inne och utanför munnen. Hur ska man veta om de är giftiga och vad kan hända?

• LCroft

Lordina: Låter som ni haft en hel del kul vid ert också Hittar inte fodralet, Rebecca har spillt ut alla pennor i en penal och på själva pennorna står det inget. Men inte tror jag nu det ska vara så farligt. Hon ser ju lite kul ut bara

• LCroft

Grattis Leona

Var till Zinna idag, köpte en bordslampa. Efter första chocken så är jag riktigt glad Hittade lampan och blev störtförälskad, tittade på prislappen 36 euro, DET var billigt! Tog den och gick för att betala, visade sig att med skärmen kostade lampan 72 euro, prislappen hade väl fallit av bara. Efter att jag nu suttit i några timmar och tittat på den så är jag bara glad. Men kan säga att jag muttrade nog lite i bilen hem. Det fick bli min morsdagspresent bestämde jag själv

• LCroft

Nån som har extra energi kan sända den hit Funderar på allvar på om jag borde börja dricka kaffe för att piggna till

Svar på tråden Österbottniska tråden 9