Inlägg från: diddi Ida |Visa alla inlägg
  • diddi Ida

Österbottniska tråden 9

Jag fick min utslag i v.37. Ingen aning vad det beror på Läkaren på bb som undersökte mig sa att det är graviditetsutslag och att det försvinner några dagar efter förlossningen !!

Stolt Mamma Till Alva 26.4 2006
  • diddi Ida

Ni så er vetzin farin uut å skåda så bossi himmle er !!!!!!

• diddi Ida

Adrianna love : He va ju enkelt he !! Duktian flickå !!! I helgi hoks ja koma å våldsgäst de !!

• diddi Ida

Oj va underbart väder vi har ! Tyvärr ha int ja hinda njut åv e så kålkkåt ennu, ha koka maate åt ti som er å bygger på talko vi huse idag !!
    Nu ska ja baa disk undan å så uut i soole
    Trevlig helg åt er allihopan!! Hoppas vädre halder i se !!

• diddi Ida

Grattis Snacket !!

Idag ska vi troligtvis fara ti strande fö fösta gangå me Alva Ha ni ader viri ti fäboda na ännu i åår å soolbada ? He e ju no minsann vädre fö he nu Nu ska ja njut åv en kaffi kupp såläng Alva sover !!

• diddi Ida

GRATTIS MAMMAMU !!!

Halder tuuma fö jussitjej !!

• diddi Ida

Oj oj he er så spännand ti hör ho e gaar fö Jussistjej Jer e ein till som kober ti vaka
    Ha Beibikär byrja kläter åpp ett vägga ååv ti väntt å va nervös,andas å kryst

• diddi Ida
    GRATTIS JUSSISTJEJ TI GRABBEN !!!

Oj va skänt att allt ha gaji braa !!! Vaalt allt ooroli tå int e byrja hööras na !!

Å GRATTIS TILL DEN NYBLIVNA MOSTERN

• diddi Ida

Nu vaal e snart sovdax... Ska ti tandläkare imoron Har veedens skräck fö he, men va ska int he gaa saan man vääl siter i stola teer,he er hedee ti koma se iväg

Snacket82: Finns e na tokan punkt så kilona byri rasa så komber ja Annos så funkkar e no men he taar ju så himmla sjukt !! Vann tar du imot ?

Svar på tråden Österbottniska tråden 9