Inlägg från: Forgive not forget |Visa alla inlägg
  • Forgive not forget

Österbottniska tråden 9

Hej! förlåt att ja klamppar in hi igen!
    Vi ska på bröllop ti vaasa i september o vi sku vill pass på o gör lite anna å!, va rekomenderar ni? ska kanski va där typ...3 dar-4dar

• Forgive not forget

va e Rax? e ja helt borta nu ja ele?

ellen h skrev 2007-05-07 20:39:19 följande:

Klampp åpå tu baraJaaa...va sku man rekommender!? Wasalandia o Rax
  • Forgive not forget

Ahaaa..

Tack för infon :D

jony skrev 2007-05-08 06:55:19 följande:
    Forgive not forget: Rax e paradiise på jorden Tu får ita o drick så myki du vill fö ca 7 e: pizza, salladsbuffé, soppa, kycklingvingar...etc, etc...ja, o glass föståss!
  • Forgive not forget

Vilken trevlig start på morgon..hmm not :S

själv vakna jag av att hundn kom hoppandes o slicka ijäl ansikte mitt! gomoron lixom =P

• Forgive not forget

jomen he va lite trevligare :)

Millami skrev 2007-05-10 07:51:27 följande:
    regn?här skiner solen å ja vaknast av att beibi sparka....så he va rätt mysi väckning..Såå gomoron...nu snart ti labben på blodprov...
  • Forgive not forget

namen va gollåt hödu! kattor e världns golligaste! o honden får man väll sej å...men den e lite jobbi när den kommer o väck åpp en tidit på mårån när man sku få sov ut! :P

• Forgive not forget

gomorron!

oj! e he redan de? Hadd rikit glömt bort ESC i all hockey rusning nå ja vet it rikit vika som e me i "semi finalen" men ja hejjar no på österrike!
    men finland, grekland eller sverige ska vinn allt

Mirremama skrev 2007-05-10 07:54:59 följande:
    Godmorgon! Här har lillis knara sig genom natten, och gråtit mellan varven. Och dragit ig i örat, hoppas att det är tänderna och inte örat han har ont/obehag i. Mot morgonnatten grät han så mycket att jag gav en supp, och sen lugande han sig nog och fick sova djupare ett par-tre timmar. Ikväll smäller det: semifinalen i eurovision! Har ni nån favorit som måste gå vidare ikväll? Själv har jag gått och nynnat på Vitrysslands "Work your magic" och Turkiets "Shake it up"... om det är mina favoriter vet jag inte, men fastnat har de...
  • Forgive not forget

joo "shake it up" e no ganska hyvä dn o :D

• Forgive not forget

nemen häällidoodis endå! joo fast hondn hoppar på magan när den ska åpp i sängin, o så gnyler den utanfö dörrn hela tidn att den ska in, eller ut från sovrumme! gah...byracko

Millami skrev 2007-05-10 07:57:37 följande:
    joo, di e no gullo...å he e som e bra me dem er att di hålls i fotändan å sover hela natten tills di märker att man no e vaken...då kan di koma högre upp å gos..
Svar på tråden Österbottniska tråden 9