Österbottniska tråden 9
Veeeelkomi nalle06...måst direkt fara o läsa presentation
Veeeelkomi nalle06...måst direkt fara o läsa presentation
LDS: jo, de ska jag o, he er ju noo he minsta man kan göra fö ti glädja en båån som e sjuk. Va fint nick du har, va betyyder e? ja iis int ens fösöök ti uttala e
ellen: think positive, nu har ni jo en personlian touch i inredning Gaar e månne bort me tokodee suddgumi som tar bort bläck från vaanli pappre? Man tycke ju et he sko fara me he.
ellen: he er noo bara ti kööp en fiinan raam nu o spiik opp e på veddji!
m00min: tack fö tipset, ska skriv åpp e mesama. He er int aktuellt vi oss ännu men he lär vel noo ska vaal saan tå man buri arbeit o kanski får na meir bååna.
Mårån föresten!
Nåjaa flickona, liiti brainstorming: födelsedagspresent åt en kaveri, en 30-årian kaar, na personlit o annorlunda, kanske na aktivitet el dyl. Ideèr????? Ja har åtminstone hjärnsläpp!
Zaija: hede power park låter noo bra men tå sko man ju nästan måst köp två biljett så han kan ta frun siin mee för int tror ja han far eismen...o tå har di 3 båån så kan tänk me va liv e sko vaal om ti far o int tar bååna mee na...man kan ju såklart fara i smyg.... haar naan na meir tips....let koma bara!!!!!
Millami: nåjaa, ja e tydligen o lite för mogen för min ålder...ja fick e till 37,7...
Verkar e bekant
www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html
....he e noo bara ti önsk se hedi rynkkräm ti morsdaan nu bara, tycks jell allihoop jer på tråån