• Erik

Österbottniska tråden 9

T.o.m självaste Knightrider blev ju imponerad!!

• Erik

Ja känder de no int "överraskad" fö ja känder int ti som tror att di har lista ut vem du er så... Men he er alltjemt kul me spekulerasi om vem folk jer er!

Vi har viri på 30 års kalas. Snart er e bara jag som är i 20-årsryymi åv kamrate vår!

• Erik

zagah: Svärmor pa vara 2 gang i åri me hjälpsändning ti Ryssland me föreningen Gränslös. Ja ska lägg na båånklädä åt töm som int ja använder na meir.

• Erik

Ja har int en aning om vem överraskad er!!! Å du känder me?!?! Elder känder ja te?!?!? *suck* Ja er SÅ dååli på tokide ti dziss vem naan er...

• Erik

Aha...*en lampa tänds* Nu vet jag vem överraskad är!! (tror jag i alla fall)

• Erik

Ti som har anmäla överraskad er dömde som int har na presentation å siter bara å tjuvläser å int ger se ti känna!!

• Erik

Grattis beibikär (igen)!!!!

I måro byri Erik dagis igen baket somarlovi. Va ska di ha mee? *staar heilt still*

• Erik

Naan som hadd gissa feil ang. överraskad?? Ja fick e no rätt ti sist ja å... Känder int så mang jer på FL så...

• Erik

Ja har halarn från -04 lådo (blå å beige) å ha siir heilt OK ut men passform ska int di koma å tala om!! Vaför måst di ha så stor storleika på dömde halare?!?! Då Erik vaalt så stor så a rymsta i a så var e jo heilt feil material (passa int ti kräka i snön mee). Nu me Elias to ja penga i ställi fö all klädä från Eriks lådo er så gott som oanvänd.

• Erik

Ny har ja sänd iväg Erik ti första dagisdan i "höst". Ha hadd byrja mumbel om dagis reij i sömne... Å i da vaalt a fort feedi ti fara... Hoppas e gaar bra (men he brukar jo dze he).

Beibikär: Du får skaff nyit babygym ny tå?!

• Erik

Vagnen verkar jättetrevlig. Har det framkommit några fel eller märken under användning? .... ungefär

Hayzel skrev 2007-08-02 09:29:19 följande:
    Nån som e bra på finska..? Min finska e likamed noll! Vad betyder detta..Vaunut vaikuttavat tosi kivoilta. Onko niihin tullut käytössä mitään vikaa tai jälkiä?
  • Erik

finns na bäter ord fö jälkiä i de här sammanhangi men komber int på ny... Men di menar alltså om e finns na skavanker på vagne...

• Erik

Undrar vafö ljude hade kondomen har för se?!?! Ja har no hört talas om damkondomen men he er int na som ja sko vara na håka på ti prov.

• Erik

Välkomi!!!

Mor07 skrev 2007-08-03 07:13:27 följande:
    In til Österbottning skådar in! HAr beräkna datum 24.10!
Svar på tråden Österbottniska tråden 9