• m00min

Österbottniska tråden 9

godaa!

Ida lägger vi åpp takstolana! jippijaijeee! måst stig åpp så ja int ligger jer tå talkofolzi komber!

• m00min

ja fik ita aspartam fö he var e mest forska i, men helst sko ja undvik he å. Nu har vi takstolona på plats!

• m00min

å ja hörd om ein som had fåttkoma heim i förrgår så ti bara skogsduvan!

• m00min

Ha ni märkt att ja int ha viri så aktiv? Ja ha tilåmee kona hald ganska bra semester från FL. Ja ha bånga Sindi i torsdas men våga int häls Nästa gang komber ja å skaka hand! Ja Skogsduvan så ja ju me enorman maga i måndas å Int var e naan som så en finan prinsesså som va å sjung me exodus på torji igår?

imoron far vi ti tuuri

• m00min

in å fösöker läsa ikapp. fick int in na ny bildre så nu skiter ja i he...

• m00min

Sko ju skriv att emilia tackar för grattisarna eller just nu så sover hon ter ut. ska snart böri laga en traktortårta av glass å godis. Emmi tycker om brumbrum

Fö ett år saan had ja stsynit ti värka hitt tiide Å no kan ja vara beibisjuk nu igen, meeen måst no vänt liiti ännu me toko!

• m00min

Å så komber e en skur igen He e int na byggväder ida, he ha e int viri på heila somare helder...

• m00min

ja had no sama undibyxona tå ja väntta, vafö sko man måst ha na extra?

• m00min

god morgon! Igår va ja ti falli å skåda tå småflickona å pojka spela fotboll, va na aader ter?

Ida ska ja väl me emmi å pappa hennas å skåda på traktorer ti krombi. Case förevisning.... mycket intressant

Svar på tråden Österbottniska tråden 9