• m00min

Österbottniska tråden 9

ja siter jer, fö he e så heitt så ja ork int na annat men nu ska ja fara å laga mat åt lilla damen! så nu far jag å.

• m00min

Nu ska ja skryt på båne miin. Hon ha lärt se back ner ur sändji, soffå å trappona Ho e såååååå dukti!

• m00min

ja val allt bejbisjuk me allt födase jer! ja å vill!! Dessutom ere ju jättemang födda anons nu i tidninga! Riktit Boom

Ne, huse färdi föst.

• m00min

adrianna- ja så annos te å tösen vi strande i tisdas å ja antar att pojke sovd i vagne! vi var vi mommos

• m00min

ja ha laga tofisksallad nu å så byrja KattMama me na fylldasmörgåsar så snart har vi riktit gooog måltid jer

• m00min

in å kuckar!

Veit i ja vaal o allt förstörd åv bånfåase er, ja ha drömd u mang natt att ja er å föd

Augustibrud- ja vill å på ultra, fast na bejbona sko ja ju it si Snaaaart e du 3 barnsmamma

nåjaa..bara huuse snart vaal fedi så ska vi si om e vil koma na fleir bejbi ti oss, hoppas

• m00min

ja e ju ba 22 så ja sko ju hend me fast ho mang ännu måst skåda om emmi vaal ti na folk föst

• m00min

augustibrud- ja tyckt att he som e bra me lådå e tecka, sovpåsa, halare å mysså. Ti ha ja avänd. No använd ja största deile åv kläda å men en dräkt tyckt ja va så stygg så ho använd e bara en halv dag jer heim.... Å nu ha hon ju vuxi ur allt.

Men sko ja vara tu sko ja antagligen ta en lådå iaf! he hör naaleiss til ti sita heim å vänt på låådå Å i år var e ju grannan låådå, speciellt åt di lilla tös :-8Du har väl kvar från tå Isak va lill tecka å sånt så tå har du 2 lådå iaf Personlige tycker jag att he e löjlit att tvilliga ska ha samaleiss kläda heila tiide.... di e faktist 2 heilt olika individ. Meeeen visst ere sött ibland att di matchar varader

Svar på tråden Österbottniska tråden 9