• Lizn

Österbottniska tråden 9

Hoppas ni alla får en fin morsdag

• Lizn

Go`morron - först ut på tråån ,känns som he var en innedag idag,risken finns att man blåser bort om man lägge näsa utaföri dörrn

• Lizn

Lcroft - ein till som har bacillskräck.Dessutom så veit jag int na van folk hittar na på loppisa,jag ha viri några gang och har int hitta nating som sko ha viri användbart Men,största feili är väl no på me sjölv...man e fö krantto

• Lizn

För en tid saan vari nan som visst recepti på heimlaga osmosal.

jag komber ihåg att he sko vara 1msk socher och 1tsk salt MEN till hu mycket vattn,1/2 liter eller 1 liter???

Pojken spyr som en gris och jag har förståss int na osmosal heim.
    he var 5:an snart jär om int na byri haldas i ha

• Lizn

TACK Joseffina - fö tillfälle sir e bäter ut,men jag ska skriv upp så jag har nästa gang

• Lizn

Vi har 3 äppelträä, syyslepp och höststrimling.Edi sista veit jag int na va är.He var 3:e soman nu och de har blomma varinda somar.Men na frukt väntar jag int ska dyk upp ännu,de seir ju he kan ta milla 5-10år fön he kombe na äpple

Vi bruk var ti Tuuri ca 2grr per år,jag tycker int he är na billigt tär meir men he är alltjämt roligt ti fara på en dagsutflykt

Imoro ska jag byri pack,på torsdaan far vi ti Italien,ska vara riktit skönt.Hoppas bara på bra i väder

• Lizn

Gomorron - på nyhetsmorgon visa i no regn på eftermiddaan,men de har ju int alltjämt rätt

• Lizn

Naana - har int na bra tips,men ti periode som jag ha vaka me pojtsi så har jag haft konstant hövovärk heila tiin,tislut fick jag migrän.Så nu e jag hadd stressmigrän ca 2 år.Man sko böv vara lugn som en filburk bara Så jag kan konstater bara fö lite sömn = Hövovärk

• Lizn

Gomorron - först jär imorn

Jär har vi no snoro bååne å,tycks vara vanlit fast soman ha komi.Tror man måst vara fösikti me AC i biln.He är mytsi folk som seir de var förkyld om man har e fö kaalt i biln.

He var no en utedag idaa å,ha e bra allihopa

Svar på tråden Österbottniska tråden 9