Österbottniska tråden 9
Jag med skulle ha velat gå till torget...
Men som vanligt fick jag vara hemma.Gubben i arbet och ungarna sover i etapper turvist...men de kommer väl flere år ev..
Jag med skulle ha velat gå till torget...
Men som vanligt fick jag vara hemma.Gubben i arbet och ungarna sover i etapper turvist...men de kommer väl flere år ev..
fyy vike väder!! In me en 3åring HELA dan...BLÄÄ.(vi har ingen lugn tös)Men jag hatar å va ut i regnet, tror visst jag smälter:)
Få se om vi skulle måla lite, risken är ju förståss att det slutar i katastrof med färg över allt IGEN! Jag har inte haft någon lång natt inatt så kansk inte målase e nån bra ide?!sov mellan 2-5.mysigt.Hela familjen var nog billig inatt.dom tycker visst de e skoj å väck mej turvist:), nu vakna lillan så de e bara å fortsätta.
erik; låter ju mysit de där med foglossning:) ja vet presis va du pratar om!! Ja gick på kryckor emellanåt, ligg på sida var inte tal om och ti ta sig ur sängen... JA prat it om de heller!!Blev sjukskriven i v 12 tror jag.men flickan vänta med att komma till värden:) hon gick över tiden trots alla varningar om att födas förtidigt.
ni som varit till muminlandet.. var det lång kö till biljetter?kan man köpa dem på förhand?fanns de myki att se?hur många timmar ska man räkn?
e de nån anan som tycker lådorna blivit sämre?? jag har en o3 modell med lila halare,ok . MEN 06( e väl den med gula å bruna kycklingar på allt.å halarn går i ljusblått.) är hemsk tycker jag!!å myki sämre kvalite på allt!!och mindre saker, tror lådan var just 1kg lättare...konstit tycker jag.har jag fel?? jag ångrar jag valde lådan..trodde vi skulle få 07 men...