Inlägg från: Mamma åt Issa |Visa alla inlägg
  • Mamma åt Issa

Österbottniska tråden 9

Gomoro...

Hitta hii ny föst ha int viri på datorn na på en par dag

Fick mammalådan i fredags årsmodell 2006 o ja tyckte d fanns massa fint i den

Ny magbild i graviditetesgalleriet dagboken kanske d heter

• Mamma åt Issa

svirvel: di pa byt i mars men di hadd över 2500 st ännu ti deil ut tå ja ringd o kolla så tå skicka ja in min papper för ja orka int vänt na meir o så sko ja ha måsta skick in dem i fredags ändå...

• Mamma åt Issa

Missalibabagirl : just så he va så tå to i fick lådo...når va e moa e fööd???

Men i varje fall tå ja fick lådo mi isabelle fick ja en nain gang i maj o tå fick ja 2005 o di hadd deila ut hennnar läng tå rei... he verkar vara olik för år ri år

• Mamma åt Issa

Millami: he er no underliga tecken för mig då ja läser din annons

• Mamma åt Issa

svirvel: ti meena hesko ta ti slute av maj ... beror liiti på...
    Ja va kan e föödas kasnki en 50 000 bååne men tå tar ju int all lådo helder ...

• Mamma åt Issa

Millami: ja hoppas ni får d D e praktiskt me litet databord

• Mamma åt Issa

svirvel: ifall allihopa var fööd exact lika på heila åri o all tar lådå...

• Mamma åt Issa

Ojojojojoj vad d buckar o har sig i min mage idag...märks riktigt att babyn ha blivi större o orkar bucka så d riktigt hoppar

• Mamma åt Issa

Gomoro...

Imorrn ha ja viri på extra kontroll ti rådgivningen,igår på kvällen hade ja masa förvärkar som började göra ont Men slutade då jag vilade så jag tänkte inte mer på d då...
    MEN imorrn då jag vaknade så var jag riktigt svullen o mådde illa...hade oxå huvudvärk...

Nu e vi hemkommen från rådgivningen o där visade vågen -400g hjärtljudena va 156 blodtryvket 125/69 hb 125 så allt var riktigt bra,men d ville ändå kolla med ultra så nu ska ja på ultra imorgon kl 12... hoppas allt e ok

• Mamma åt Issa

Usch ja sitär o funderar på vad di riktigt ska säg på ultra imorgon... visst sade rådgivningsfröken att allt torde vara ok,men ändå så lämnar man o fundera

Svar på tråden Österbottniska tråden 9