Inlägg från: KattMaMa |Visa alla inlägg
  • KattMaMa

Österbottniska tråden 9

God morgon.

• KattMaMa

Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär.Tydligen e jag precis lagom gambel. (Bleiv till o me liti ynger än va ja e, kanske he beror på att ja int har na båne??)

• KattMaMa

God morgon! På väg till arbetet men kollar in.

• KattMaMa

Lilla my i finland hadd tvätta fönstre idag. He djo ja o klocko sju i morist föri ja fo ti arbeiti. He sko behöv va obligatoriskt me alkolåse i all bila. Hoppas att samvete knagar på hade ynglinge som kört ihjäl ade polisn.

• KattMaMa

God morgon! Jär e ein åv dömdi morispigg, som idag har sovd läng. Ja sovd ända ti klocko åtta. He sku man int ha trodd tå ja va ung, tå kona ja sova bort halva dan hu enkelt som helst. Ne he e no en vanesak. Tå man byri i arbeiti vainda morn klocko halv sju så blir e automatiskt ti stiga opp tidigt tå man e ledi o . Ja e som klubba på kvälda iställi.

• KattMaMa

God morgon alla! In en kort sväng före jag far till jobbet. Väntar på semestern som börjar på måndag.

• KattMaMa

Fick just meddeland från Esse. Ska ställ me o fa i väg o plock blåbäre me systros pojk. Snart var e na koj byggas jär vi mett fö ja va o lova a he fö två år san. Ha har bra minn. Hitta ritningen o allt.

• KattMaMa

Grattis Emilia på ett årsdagen!!! (M00mins flicko)

• KattMaMa

Om ja tror me få giss vem som är överraskad, så tror ja me ha råka enna ein gang me m00min. Ja kan ju ha feil, men ja känder nu int så mang jär. Ja tycker ja nu ha fått ihop ledtråda så bra. (Ta int ill opp om ja sku ha feil)

• KattMaMa

m00min: No ha ja fått byti byxona. He e ba tvättasi kvar nu.

Svar på tråden Österbottniska tråden 9