• Momme72

Ruvning och Väntan

Är på ruvardag 8 efter äggdonation i Åbo! Jag är nervig och känner mig mycket frestad att göra ett grav test nu!!! Jag vet att det är för tidigt men jag inbillar mig att jag känner att jag är gravid och sen att jag inte är det m m ... Ja, jag vet inte vad jag ska tro! Detta är mitt första försök. Har fött ett biologiskt barn för elva år sedan och hoppas på tur denna första gång med äggdnation. Är det någon som vet om man kan på något vis gissa sig till om det har tagit sig eller ej! Dum fråga kanske men jag letar efter tecken hela tiden. Jag har väldigt ont i brösten och framförallt bröstvårtorna. Detta känner jag igen sen förra grav men det kan vara hormonerna oxå eller? Tacksam för svar på mina konstiga frågor!!!

• Svar på tråden Ruvning och Väntan
  • Momme72

Än så länge står jag emot att göra test innan utsatt tid!!! Jag hoppas kunna hålla några dagar till! Vad är risken med att testa för tidigt! Kan det visa pluss utan att vara det eller?

• Momme72

Jag kan verkligen rekommendera Ava i Åbo. Mycket proffsigt bemötande och bra oxå att de pratar svenska!!! Jag är helnöjd med de!!! Lycka till med sista ivf försöket...

Future skrev 2007-05-04 08:47:21 följande:
    Håller tummarna för dig! Kanske själv gör ÄD på AVA kliniken i Åbo om denna sista IVF inte leder till graviditet. Kramar
  • Momme72

Tack LitenOglad för tipset...
    Jag har nog tänkt på att man kan bli väldigt besviken i onödan! Kanske bästa att vänta ändå då!!! Jag ska fösöka stå emot!!!

Svar på tråden Ruvning och Väntan