• aselna

vilken färg köper du inte på kläder å varför?

Jag köper inte vitt pga fläckrisken.

• Svar på tråden vilken färg köper du inte på kläder å varför?
  • principisessan

beiga kläder.. speciellt på tröjor.. ser ut som all färg försvinenr från anisktet o jag ser vara tråkig o blek ut..

• MajaMaria79

Jag köper heller inte gult, beige, orange eller grått. För att jag blir fullständigt genomskinlig i ansiktet. Jag ser sjuk ut. Men jag älskar lila och rosa. Marinblått och rött gör mig också glad. Jag klär bra i starka färger.

• lövet2

Inte pastellfärger eller beige, för då försvinner jag totalt. Starka färger ska det vara!

• Aiwendil

Jag äger inte.. och har inte ägt på hur länge som helst, marinblått.
    Varför?
    Svar: Jag passar inte i det och jag känner mig obeväm i det. Plus att jag tycker
    det är en ful färg...

• Asgaya

Undviker rosa, lila, gult, orange, blått, turkost, grönt.
    Neutrala färger för min del. Svart vitt beige brunt khaki.. Ganska tråkigt kanske men jag trivs och det är väl huvudsaken.

• annca

Till mig själv: vitt (så opraktiskt för en slabbmaja som mig), beige (jag sysn inet io beige. Smälter in i bakgrunden och blir osynlig), kahaki för att det är så otroligt fult samt rosa för jag alltid hatrat rosa på annat än småtjejer under 5 år.

Däremor är min garderob full av lila, svart och gult/orange.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Barba Söt

Inget aprikost...grunnade på aprikosa färgen häromdagen...en totalt meningslös färg...

• Needy

Lila- den fulaste färgen..fast jag passar i det, det gör jag. Men det är förskräckligt fult. Nåt jag fått för mej.

• annajessika

älskar lila,min favoritfärg.

• Lilly80

marinblått såå fult tycker jag..
    Beige kan jag inte heller har för jag se naken ut då, den färgen smälter ofta in i min bleka hy, not nice
    Gult har jag aldrig köpt men vet inte varför faktiskt, kanske skulle prova och se ifall man passa i det

• TreFyran

Både ljus och mörkrosa för det är skrikigt och kommer inte ta på mig det
    olivgrönt för det är fult
    aprikosfärg passar inte mig, känner att jag blir blek i det
    mörkgul och knallgul för det är intensivt och kommer inte ha på mig det

• Mrs Moneybags

Jag är lite inne på färganalys och tror att jag är en Clear Spring som passar bäst i starka varma färger. 

Svar på tråden vilken färg köper du inte på kläder å varför?