vilken färg köper du inte på kläder å varför?
Jag köper inte vitt pga fläckrisken.
Jag köper inte vitt pga fläckrisken.
beiga kläder.. speciellt på tröjor.. ser ut som all färg försvinenr från anisktet o jag ser vara tråkig o blek ut..
Jag köper heller inte gult, beige, orange eller grått. För att jag blir fullständigt genomskinlig i ansiktet. Jag ser sjuk ut. Men jag älskar lila och rosa. Marinblått och rött gör mig också glad. Jag klär bra i starka färger.
Inte pastellfärger eller beige, för då försvinner jag totalt. Starka färger ska det vara!
Jag äger inte.. och har inte ägt på hur länge som helst, marinblått.
Varför?
Svar: Jag passar inte i det och jag känner mig obeväm i det. Plus att jag tycker
det är en ful färg...
Hudfärgat... beige som ser ut som en foundation !
Undviker rosa, lila, gult, orange, blått, turkost, grönt.
Neutrala färger för min del. Svart vitt beige brunt khaki.. Ganska tråkigt kanske men jag trivs och det är väl huvudsaken.
Till mig själv: vitt (så opraktiskt för en slabbmaja som mig), beige (jag sysn inet io beige. Smälter in i bakgrunden och blir osynlig), kahaki för att det är så otroligt fult samt rosa för jag alltid hatrat rosa på annat än småtjejer under 5 år.
Däremor är min garderob full av lila, svart och gult/orange.
Inget aprikost...grunnade på aprikosa färgen häromdagen...en totalt meningslös färg...
Lila- den fulaste färgen..fast jag passar i det, det gör jag. Men det är förskräckligt fult. Nåt jag fått för mej.
älskar lila,min favoritfärg.
marinblått såå fult tycker jag..
Beige kan jag inte heller har för jag se naken ut då, den färgen smälter ofta in i min bleka hy, not nice
Gult har jag aldrig köpt men vet inte varför faktiskt, kanske skulle prova och se ifall man passa i det
blått i alla nyanser.
Både ljus och mörkrosa för det är skrikigt och kommer inte ta på mig det
olivgrönt för det är fult
aprikosfärg passar inte mig, känner att jag blir blek i det
mörkgul och knallgul för det är intensivt och kommer inte ha på mig det
Jag är lite inne på färganalys och tror att jag är en Clear Spring som passar bäst i starka varma färger.