Drömfångare
Med att "tro på" menar jag alltså att man tror att mardrömamrna typ fångas upp av dom eller vad det nu är
Med att "tro på" menar jag alltså att man tror att mardrömamrna typ fångas upp av dom eller vad det nu är
annat: nej (helt enkelt)
Hm... det kanske borde funnits ett alternativ med "Nej, jag tror inte att det fungerar."
För jag tycker inte att de är fula, men jag vet vad det är för något och vet var man kan köpa dem.
Jag bara tycker att det är onödigt.
Har tre stycken..En är köpt i USA och två är från Mexico..
Annat: nje, jag tror inte att det fungerar och vi har inga såna.. visst finns det väl några som är hyfsade men de flesta är fula o hänger hellre upp nåt finare om jag bara vill ha det som dekoration
Hade en för typ 15 år sedan. Det var en indian på besök i Sverige som gjorde den till mig.
Men om mna trot på att drömfångare fungerar så ska man ju med jämna mellanrum skaka ut den i vinden för att bli av med drömmarna som fastnat..
läste det nånstans.. helst skulle det va en indian också som både gjort den o som skakade ur den..
Tycker de är fula faktiskt!!
Nej, och har helt enkelt inte kommit mig för att köpa någon. De är fina i rätt miljö.
ja inte är det fint inte, men min dotter skulle promt ha en - mardrömmarna som var varje natt har minskat radikalt. En i månaden kanske, så för mej går den hem.
Annat... Har inte men kan mycket väl få för mig att införskaffa
Jag har en och tycker dom är jätte fina, Gav en till min lillebror när han va liten för han drömde så mycket mardrömmar och dom minskade jätte jätte mycket. Tror inte riktigt dom funkar men han trodde det och det gjorde så att han kände sig tryggare och kunde sova sött i sin säng!
Hänger en liten i min dotters rum
Nej, för faaan.
Aldrig fumderat på att ha drömfångare. Kanske borde testa?