• Dino78

Drömfångare

Med att "tro på" menar jag alltså att man tror att mardrömamrna typ fångas upp av dom eller vad det nu är

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Drömfångare
  • oOMayaOo

Jag svarade annat, då jag inte har nån, men andledningen till att jag inte har nån passar inte med de andledningar man fick välja på.

• Dino78

Själv har jag en över dotterns säng för att dom är fina. Att den sitter just där vet jag inte riktigt men den kommer följa med in i hennes rum sen.

DIF i själ och hjärta
  • Hallonröd

Nope...tycker dom är fula...

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Lilla Li

Har haft flera stycken i mitt liv. Vet inte om jag tror på dem verkligen, men jag gillar tanken och tycker att de är vackra. Och så tror jag starkt på att om man verkligen tror på något så funkar det. Typ...

*an ye harm none, do what ye will*
  • Dino78
    oOMayaOo skrev 2007-04-27 13:38:24 följande:
    Jag svarade annat, då jag inte har nån, men andledningen till att jag inte har nån passar inte med de andledningar man fick välja på.
    Vad har jag glömt nu då?
    DIF i själ och hjärta
  • oOMayaOo

Jag har bara inte nån, det är ingen medvetet beslut, det bara är så. Tycker inte de är fula, men inte jättefina
    heller.

• Fling

jag har en som hänger ovanför sängen.. tror faktiskt att den hjälper, drömmer inte så konstiga drömmar så jag vaknar hastigt längre!

Tycker den är skitsnygg också, gillar sånna grejjer Mest därför den hänger där..

• GussanGos

jag hade två underbara drömfångare som jag hade upphängda i min lägenhet när jag bodde själv, men nu ligger dom nerpackade för sambon tycker dom är fula och att det är trams med "hokuspokus" som han säger och vill inte ha dom i lägenheten...bah...

• tahira

Nej urs, de är ju SÅ fula.

If you can't be good, be careful
  • ebben

hade till dottern för att den var fin,men hon fick mardrömmar av den!
    då vi tog ner den så var drömmarna borta?
    Hon sa att en kompis petat på den så den gjorde mardrömmar......

Svar på tråden Drömfångare