• Lundgren

njurinflammation

Är he kommen från sjukhuset precis, på urinprovet visade det att jag hade urinvägsinfektion men har så grymt ont i njurarna så de satte dropp på mej för jag skulle bli inlagd.. Hallå?? Jag bara vägrade för jag skulle hem till mina barn, ingen läkare hade tid att träffa mej för de var tvungna att gå på op. så de hade bara tittat i mina papper o sa till sköterskorna att de skulle förbereda ifall jag skulle bli inlagd, vaddå skulle jag ligga där på akuten i flera h bara för att se om de ska ge mej pencillin lr om de ska lägga in mej.. nejtack JAG HATAR JU SJUKHUS! så jag åkte hem..

• Svar på tråden njurinflammation
  • Allt går fort

jag va med om samma typ. dom skulle ordna ifall om ja skulle bli inlagd. men då skulle ja vå vänta i massa timmar så ja fick åka hem dagen efter vart det ambulans in=(

• Lundgren

ojdå, ja de får vi hoppas att det inte blir ambulans, men har lovat min dotter som blir 4 iår att imorgon (fredag) ska vi åka o shoppa i stan, kunde inte svika henne, hade du njurinflammation då?

• Allt går fort

jag ahde njurbäcken inflamation vet inte om det är samma. Men jag hade känt av det under en veckas tid. Men vart kris sista dagen. Hoppas det bara är urinvägsinfektion.

Men varför skulle du bli inlagd för det?

• antitanten

Nämen....precis det där har jag varit med om förra året.
    Blev planerat inlagd i två dagar för att utreda njurar och så vidare.
    Hör o häpnad.....inga prover togs på dom två dagarna eller nåt.
    Totalt värdelöst och tillbaka på ruta ett.

Det enda jag upplevde var total tristess och inkompetens.

Svar på tråden njurinflammation