Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!
Jag fyllde precis 15,efter typ en vecka efter min födelsedag började jag må illa,speciellt på morgonen. Jag hade haft mycket sex innan så tänkte för mig själv "är jag gravid?"
Bestämde mig för att berättas för min kille och vi gick och köpte graviditetstest,det visade sig att jag va gravid. Samma dag gick jag och berätta för min mamma. Hon va lite sur men hon förstog och tog det relativt bra. Efter cirka en månad (4 veckor) så började jag få ont i magen,frågade mamma varför men hon sa att man kan ha det när man är gravid så tänkte inte mer om det...
Efter en till vecka började jag få riktigt ont,sa det till mama och fick akut tid hos en gynekolog. Va skiträdd,trodde jag skulle dö eller nåt. Fick inte direkt någon svar av gynekologen dock. När jag kom hem på kvällen så sa jag till mamma att det gör jätte ont. Hon säger att det kan va början till missfall. Jag får panik och googlar runt,och här är jag. Slutade med att jag skriver här,vet inte om det är missfall men bryr mig inte så jätte mycket. Kommer änså göra abort för jag är för ung för att ta han om ett barn,kan knappt ta hand om mig själv :/
Undrar dock om någon vet nåt som kan va bra att veta :)