Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!
Jag blödde lite smått i v.5-6 men tänkte det var normalt då min BM hade sagt att man kunde få blödningar under sin graviditet. Vaknade 7 på morgonen dagen efter men VÄRLDENS smärta i magen, som mensvärk, fast 3000ggr värre ungefär. Ringde BM som bad mig avvakta tills kvällen och se hur blödningarna blev, så fort vi la på dock så kom det, blödde som aldrig förr och vi åkte in till sjukhuset jag och min man..
Då förstod jag såklart att det var MF, vi var så glada bara veckan innan och nu kom det, när läkaren kollade så var det inget liv där inne längre, jag knäcktes totalt. Kom ut och bara grät grät grät i hans armar, gjorde så ont i mig för jag ville så gärna vara gravid och hade tom börjat planerat barnkammaren där uppe och hur allt skulle gå till med ledigheten osv.. detta är 2mån sen och visst är jag lugn nu men oron är där, sker det igen? vi har börjat försöka igen nu och jag har ÄL snart så vi börjar idag tom =) men om det sker igen, hur orkar man detta? IGEN?
Och ja, det är riktigt jobbigt att se andra gravida nu i sommar eller har precis fått barn .. man vill så gärna själv att det ska va dags nu! Bara till att hoppas att JUNI blir vår månad då =) och barnet blir friskt i fulla 9mån..