• Jezzoz

Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!

Hej. Kollade i min almenacka i fredags, min tid till mödravårdsmottagningen var kl 10.30. Fastän jag inte har gråtit på ca tre veckor, brast det. Fick missfall i vecka 7, första graviditeten. Samma dag (fredagen den trettonde som min tid var på) fick jag tillbaka min mens. Kändes så jobbigt, men ändå skönt att mensen har kommit tillbaka, så man kan börja försöka igen. Är bara så orolig, konstig del i mig känner att om jag inte blir gravid så finns ju inte risken för missfall, vet inte om jag skulle klara en gång till. Vill inget hellre än få en liten! Tack till denna tråden!

• Jezzoz

Till Lakrits84
    Känner igen mig så när jag läste din berättelse. Det var så fruktansvärt jobbigt att behöva berätta för min sambo. Men lite tröst, att det går lättare om någon vecka, allt händer av en anledning man måste tänka så, annars blir man knäpp. Jobbigt dock att se andra med sina nyfödda och alla dessa gravid magar! Kom någon tår idag, min kompis ringde från BB och har fått sina första barn; tvillingar. Så glad man är, men man hade önskat att det vore en själv.
    Styrkekramar Elise

Svar på tråden Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!