Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!
KÄnner med er alla!
Hade en ofostrig graviditet som upptäcktes i vecka 11 som av en händelse på ett vul. Jag hade misstänkt att nåt var fel för jag kände mig inte gravid helt enkelt, men jag hade inte fått några blödningar eller så. Men det var ändå en stor chock. Hela min första graviditet var som en enda stor chock på nåt vis...det tog på första försöket, jag mådde för bra för att allt skulle vara ok, ofostrig graviditet (vad fan är det, hade jag aldrig hört talas om innan) som inte ville komma ut trots att det slutat växa i vecka 7 (herregud, händer sånt?! Missfall ska ju vara dramatiskt, man ska störtblöda ner hela sängen o ha jätteont ju!), och så tabletterna för att få bort det...suck. Det är lite mer än en månad sen nu och jag fick mens härom dagen igen, rätt så exakt 4 veckor efter.
Nästa gång blir aldrig som den första...vad spännande det var att testa, hur läskigt och roligt o spänande det var att få plus och gå och ställa in sig på att bli fler i familjen. Nästa gång kommer inte jag att förvänta mig ett barn, jag kommer att förvänta mig missfall.