• fraggla

Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!

hejsan alla ni som är i samma olyckliga situaton=( jag har varit inne på lite andra trådar liknande denna men har inte fått så mycket respons kanske pga att dom trådarna inte är så nystartade vet inte så noga... jag fick mitt MA i februari precis som du Missfallett (på alla hjärtans dag till på köpet=( jag behövdes inte skrapas eller någonting sånt utan min kropp skötte allt själv... har haft 2 mens sen dess å blir lika nerbruten varje gång den kommer =( har ägglossning precis NU å vad gör sambon joo ligger å sover grrrr men jag förstår honom i o för sig ska upp imorrn kl 5 men i alla fall=( Nu hoppas jag att vi alla snart plussar å att vi alla får en liiten -08!!!!!!!!! massor med kramar...

• fraggla

Ostkustens Pärla,

Jag har verkligen försökt att tänka i dom banorna men det e ju såå svårt =( Jag har ju inga barn sen tidigare och är 33 år så jag känner inte att jag har allt för stor spelplan att spela på ( i min familj har vi dessutom tidigt klimakterie min mor har inte haft mens sen hon var 43) Men det har lugnat ner sig lite på sista tiden.. Tyvärr e det så att min stackars sambo äter en medicin som gör att han har svårt att få utlösning så det har blivit ännu mera stressande för både honom och mig det är ju lite svårt att ha sex på kommando då... stackarn det har blivit värsta stressmomentet för honom så vi försöker verkligen att ta det lugnt... Jo jag hoppas att det blir en fiin sommar så man kan njuta fast jag dricker i princip ingen alkohol hihi ... Det känns jätteskönt att såna här forum finns känns alltid lättare när man får lite peppning =) kram till er alla..

• fraggla

ostkustens Pärla ,

Jag vet precis hur du känner det... nu visste alla att vi var gravida så det kändes skönt att ha stöd från vänner å familj... det jobbigaste är att det är 2 av min sambo å mina vänner som blev gravida ung samtidigt som oss å det känns tyvärr (man unnar ju dom sin lycka) väldigt jobbigt när dom ska prata magar UL å sånt hela tiden sen säger dom till oss ja men det gick ju så fort att bli gravida förra gången ( tog oss 3 mån) bla bla bla JAHA OCH!!!Det spelar ingen roll att det går lätt att bli gravid om man inte får behålla sitt barn kvar i magen!!! Men jag har börjat lugna ner mig oxå å försöker njuta av våren istället även om det känns tungt emallanåt...

Ambica,
    Beklagar ditt MA själv fick jag ett i v 13 fostret dött sen v 8.. =( vi väntade en mens sen har vi taimat in ägglossning en gång men det blev inget nu har vi bestämt oss för att ta det lite lugnt med räknandet av dagar å låta saker hända när det händer... jag tror att man ska vara redo psykiskt innan man försöker igen sörja klart den gravididet som gick förlorad... det tog ett tag innan jag insåg att det bästa var att landa lite innan man försöker igen=) kram å lycka till =)

Svar på tråden Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!