Inlägg från: FlickaMedGuld |Visa alla inlägg
  • FlickaMedGuld

Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!

Jag fick ma i v 14, fostret hade då varit dött ett par tre veckor. Upptäckte det då jag fick fruktansvärda kramper i magen. Gick så i tre dar innan jag ringde, men de tyckte inte jag skulle kpmma in då jag inte blödde. Femte dagen ringde jag ner igen och sa att jag tokblödde, fick då omedelbart en akuttid! Min kropp verkade inte vilja stöta bort fostret, så jag fick med sk. "abortpiller" hem och födde ut det hemma i min egen säng. Blödde som en gris i 9 v efter detta. Har varit på ett enda återbesök efter detta, och då råkade jag slänga ur mig en fråga om jag skulle betala, eftersom jag inte gjort det vid akutbesöket. Till svar fick jag: "Ja, du är väl inte me barn fortf! Eller?" Jag blev illa behandlad från första början, både av barnmorska och på KK. Nu är jag gravid igen, v 18 och allt ser bra ut, men kan inte glädjas över graviditeten, går bara och väntar på att ngt ska hända... Förlåt, nu låter jag hur gnällig som helst, men sååå skönt att få ventilera sina tankar! Massor av kramar och lycka till!!!

Svar på tråden Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!