• lillmatte

40 år och på gång

Hej!
    Jag är en av alla som går runt och hoppas och längtar. Har kommit ett steg närmare i och med att jag nyligen fått en äggdonation. Jättemycket tack till min donator, jag är så lycklig! Det är meningen att jag ska testa om det har lyckats den sista april. Jag är så otroligt förväntansfull och känner av en hel massa, förmodligen inbillade saker, som jag har läst att man ska känna. Som gaser i magen, hård mage, trötthet, det borde ju vara lite tidigt för sådant. Undrar också om det är någon som vet någon bra sida där det förklaras lite mer om äggkvaliteter. Vad som avgör om ett ägg går att frysa, varför vissa ägg inte befruktas, om en microinjektion påverkar ägget negativt etc. Är det någon som känner till någon sådan?

• Svar på tråden 40 år och på gång
  • Maya

Hej, jag vill bara önska dig varmt lycka till. Hoppas verkligen att det går bra och att ägget "tar sig". Vissa kan känna graviditetssymptom väldigt tidigt, jag kände redan en vecka innan förväntad mens med min son, men med dottern kände jag mig inte alls gravid men var det iallafall.

Många kramar o lycka till!

• lillmatte

Tack!

Jag känner att jag är lite ivrig i mitt lyckorus, men jag vill njuta av stunden.

• Pipeline

Åh, jag håller tummarna för dig

Blev lite nyfiken när jag läste att du är 40 år och har gjort äggdonation. Jag fyller 40 i sommar och trodde den enda möjlighet för mig att få äggdonation är att åka utomlands. Vad gäller numera? Medges högre ålder om man hittar egen donator?

Svar på tråden 40 år och på gång