Onanerat på offentlig plats?
mycket enklare som tjej att göra. måste inte heller köra tills man är klar.. kan va nice att bara småpilla lite..
mycket enklare som tjej att göra. måste inte heller köra tills man är klar.. kan va nice att bara småpilla lite..
Bekännelse
Östra Holmen utanför Västerås. Tror det var sommaren 2018. Upp över bergsknallen mot hopptornet (mot Elba) och till vänster om den bryggan finns en liten liten strandsnutt.
Redan på färjan ut fick jag ögonkontakt med en kvinna med karisma. Hon var lite rund men mycket charmig och flörtig. Kändes något bekant..
Hon följde efter mig och la sig en bit nedanför mig, precis nere vid strandsnutten. Efter ett bad bytte jag fumligt om under handduken, sittande och hon gjorde tydligt att hon låg och tittade åt mitt håll.
Vid nästa tillfälle jag bytte badbyxor gläntade hon på sina solbrillor och log, som för att säga "får man inte se nåt?" Jag drog då bort handduken och lät henne se. Hon gapade först och log sen. Jag började leka med den och hon slickade sig om munnen.
Efter en stund satte hon sig upp och förde ner handen innanför bikinitrosorna.
Sen satt vi på varsitt håll och onanerade tills vi båda kom.
Det pinsamma kom senare, när vi skulle ta båten åter till fastlandet och hon sa "visst är väl du Xxxxxxs lillebror?".
Då slog det mig varför hon verkade lite bekant. Hon hade varit min storasysters kollega..
Men hon sa "du kan vara lugn. Det här stannar mellan oss."
Jag har sett henne några gånger efter det och hon ler sitt varmaste leende..
Fyllde 18 och var med hela familjen på en restaurang med disco i Sthlm där vi bodde på hotellet. Minns inte namnet men det var inte långt ifrån Stureplan. Syrrans kille blev packad och hon följde honom till rummet. Efter en timme bad nån mig att gå och hämta syrran. Deras hotellrumsdörr hade inte stängt helt så jag klev in. Då ligger syrrans kille på sängen och runkar den största kuk jag nånsin hade sett och ropar på henne, som står naken i badrummet. Jag hör henne svara att han ska se till att få den riktigt hård. Jag stod kvar en stund och kollade på när han runkade men sen gick jag ner till discot igen. Efter ytterligare en halvtimme kom syrran tillbaka.
Nåt år senare berättade jag alltihopa och hon bara skrattade!
Väldigt spännande att läsa den här tråden!!
Jag var typ 13-14 när jag hjälpte mamma att tvätta nere i tvättstugan, och för första gången fick lära mig hur en centrifug funkar.. En såndär gammal som står ensam på golvet och man matar i tvätt uppifrån.. Den hade en svart spak som man låste locket med och när den centrifugerade så vibrerade spaken! Jag höll först i spaken och tänkte bara att den vibrerade väldigt mycket. Sen kom jag på en idé! En gul platsback som stod på golvet gjorde att jag kom upp i lagom höjd.. Helt sjukt bra vibrator!!! Andra gången jag hjälpte till med tvätten tror jag att jag körde centrifugen mer än 10 gånger bara för att få komma igen!!
Efteråt var jag så jävla öm framtill där nere så jag inte kunde sitta på cykelsadeln!!