Inlägg från: Anonym (So what?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (So what?)

Onanerat på offentlig plats?

Runkat i skogen. I hytten på lastbilen. Pullade ett ex på en biograf. Pullade en dejt på en bänk i stadspark. 

• Anonym (So what?)
    Anonym (Milla) skrev 2024-12-04 09:43:56 följande:

Väldigt spännande att läsa den här tråden!!

Jag var typ 13-14 när jag hjälpte mamma att tvätta nere i tvättstugan, och för första gången fick lära mig hur en centrifug funkar.. En såndär gammal som står ensam på golvet och man matar i tvätt uppifrån.. Den hade en svart spak som man låste locket med och när den centrifugerade så vibrerade spaken! Jag höll först i spaken och tänkte bara att den vibrerade väldigt mycket. Sen kom jag på en idé! Tungan ute En gul platsback som stod på golvet gjorde att jag kom upp i lagom höjd.. Helt sjukt bra vibrator!!! Andra gången jag hjälpte till med tvätten tror jag att jag körde centrifugen mer än 10 gånger bara för att få komma igen!!
    Efteråt var jag så jävla öm framtill där nere så jag inte kunde sitta på cykelsadeln!!

Haha Nice. Det är ju en kategori för sig o höra vad tjejet använd som hjälpmedel 
  • Anonym (So what?)
    LindaLove skrev 2024-12-04 09:50:36 följande:

hahahaha! fantastisk berättelse! Jag vet precis hur de där maskinerna ser ut! En stor men tydligen effektiv vibrator du använde!

Jag satt bakiskåt i en fåtölj på Grand Curiosa Hotell i Gbg för drygt en vecka sen och såg ett lesbiskt (?) par kela i en soffa. Den korthåriga gav sin flickvän en kudde, de skrattade och sen förde hon ner handen mellan benen på sin flickvän och de kysstes. Det var tillräckligt för mig! Jag la en kudde i knät och smög ner handen och slutade inte förrän jag kom.Sen var jag så sugen på mer att jag fick ståsätta mig att inte gå fram till dem och fråga om vi inte kunde hitta på nåt tillsammans alla tre!! Men jag kan få så sjuka tankar när jag är bakis! Lyckligtvis höll jag tillbaka impulserna..

Du missade en möjlighet till en livsförändring. Du kanske hade hittat nått nytt underbart i livet ;)
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?