• Gaskarl

Onanerat på offentlig plats?

LindaLove skrev 2023-07-04 13:00:05 följande:

jag lärde mig att onanera genom att trycka/gnida mig mot framförallt stolshörn när jag var typ 14 och jag kan göra det nästintill obemärkt.  // Skrattande Jag har fejkat många "nysningar" när jag fått orgasm!!
    Men ett erkännande nu. Jag onanerar i princip varje gång jag går till frissan!! Förvånad Tungan ute Jag kan inte ens minnas när jag inte gjorde det senast! Under skynket och samtidigt som hon fixar med mitt hår. Fantastiskt!!

Haha, skithäftigt.
  • Gaskarl
    LindaLove skrev 2023-07-04 13:00:05 följande:

jag lärde mig att onanera genom att trycka/gnida mig mot framförallt stolshörn när jag var typ 14 och jag kan göra det nästintill obemärkt.  // Skrattande Jag har fejkat många "nysningar" när jag fått orgasm!!
    Men ett erkännande nu. Jag onanerar i princip varje gång jag går till frissan!! Förvånad Tungan ute Jag kan inte ens minnas när jag inte gjorde det senast! Under skynket och samtidigt som hon fixar med mitt hår. Fantastiskt!!

Är det liksom en grej du har, eller blir du kåt av frissan? 
  • Gaskarl
    LindaLove skrev 2023-07-04 15:32:07 följande:
    Det är mest att det känns så förbjudet att göra det där! Skrattande 
    Nysningsursäkten funkar extra bra hos frissan, eftersom man kan skylla på massa olika saker. Hår som flyger i luften, starka dofter osv! Min förra frissa sa till och med, halvskrattande att jag alltid nyser när jag är hos henne! Skrattande Men det är att jag kommer!!
    Fan vad häftigt, ska kanske plugga till frisör.Skrattande
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?