-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
-
gör man det som tjej så behöver det ju knappt märkas :P
-
Ni behöver kanske inte haka upp er på exemplet med badhuset. Jag menar dessutom inte att ngn ska stå öppet och onanera bredvid alla andra, mer att ngn smeker sig själv omärkbart med duschen eller gnider sig mot jeansen eller annat.
Sen var ju heller inte frågan ställd så att jag undrade om ni tycker det är äckligt, utan om ni gjort det. Ni som tycker det är äckligt har inte gjort det utgår jag från så låt bli att svara då. TAck.
-
precis.. vad man inte vet har man inte ont av:) man kan ju göra det diskret så folk slipper ha ont av det, hehe
-
Jag är anonym jag med men ändå...
Ingen som vågar säga att de tänder på sånt här? Måste ju finnas de som gör det bevisligen. Iofs inte många inloggade mitt i natten men ändå. Ska oxå sussa nu jag! -
mer eller mindre... blev pullad av killen när vi satt med kompisar och kollade på tv. hade en filt och ingen såg, men kanske visste de...
-
Ja jag har gjort det en gång och det vrider sig av obehag när jag tänker på det. Det var i ett rum som var till för andra människor, ett sk upplevelserum på mitt jobb. Rummet är till för att ge handikappade/utvecklingsstörda olika upplevelser och det är ju något väldigt fint. Nu tycker jag förstås att sex är något fint det med, men tanken att jag gjorde så i just det rummet får mig faktiskt att vilja kräkas nu i efterhand.
Så min grej är inte någon positiv upplevelse. -
OBS! Det var absolut inga människor i rummet då!!!
-
Jag har fått orgasm på vårt bad utan att röra f*ttan..underbart..ingen vet mer än jag=)
-
jag var så jävla kåt när jag tvättade, så jag var tvungen och ta en handtrallare då Så gött
kläderna tvättade jag om igen. smile -
jag tog hand om min kille brevid en stor väg i skogen :p dom bilar som såg oss såg bara att vi rastade hunden som sprang och busade i skogen och att vi stod och tittade på honom ;) dom skulle bara veta
-
idag i vilorummet på jobbet
-
på bussen, i skolan, på jobbet, på tåget, på stranden, hos min polare när hon sov, på toa på en restaurang... mm om nöden kallar... =)
-
en gång på bussen med en massagestav, hihi
-
I en kabinbana (åkte själv), blivit påkommen av kvinna i 50årsåldern när jag läste p-tidning och runkade på en stig (var typ 15 då...), i samma rum som kompisar när man ska sova, på toa på alla jobb jag haft, i bilen..
-
på tåget
-
Hade sex däremot i provhytten på H&M
-
haft sex i bil vid ett träd och en badpalts. och tagit på min sambo i en bil =)