-
-
Svar på tråden Nån fler som är allergisk mot gravida magar?
-
Disela jag menar inte att såra dig/er gravida, det är inte erat fel. Jag är ledsen, utom mig av smärta men samtidigt, jag kan förstå att det är svårt för dom som lätt kan bli gravida att förstå smärtan att månad in månad ut år in och år ut inte kunna få en gåva, ett barn. Barn är tydligen inte lätt att få, jag tyckte innan vi började försöka att det är varje kvinnas rättighet men jag har nog fel. Kolla bara på mig. Och vilken då hjälp, jag ger inte ett dyft för psykologer/kuratorer..
Disela skrev 2007-04-12 19:25:01 följande:beklagar att du känner som du gör... men det är väl inte rätt att säga så? Kan ju inte sätta mig in i din situation, men om du känner som du gör måste du nästan få hjälp tycker jag. För allas skull. Det är inte vårat "fel" att vi är gravida. -
Hej Honeyflowers, ja berätta gärna hur det går. Jag och min älskling väntar först och främst på en titthålsoperation se om jag har endometrios, och sen ska vi i sommar ställa oss i IVF kö. Sen ska vi resa bort 1 vecka till kreta...
Honeyflowers skrev 2007-04-12 19:26:58 följande:Kia: jag förstår verkligen hur du känner!! Håller just nu på med våra 1:a IVF-försök. -
Tack allihop som ger mig stöd och jag ger er stöd också.. Tack! Det känns något lättare när fler kvinnor ger utlopp och jag känner att jag inte är ensam om att uppleva detta och jag tycker att folk som kommer hit och kritiserar oss som har svårt att bli gravida osv ska låta oss vara. Struntsamma om dom inte förstår, sånt kan man disskutera med sin man/partner/familj men inte på denna tråd. Ingen som har lätt att bli gravid fattar hur detta känns...Kram på er alla!