APIFORCE!
cjn: Håller med , låter verkligen bra! började äta apiforce nu i måndags... ska bli så spännande o se om det hjälper min äl o oreg.menscykel..:)
cjn: Håller med , låter verkligen bra! började äta apiforce nu i måndags... ska bli så spännande o se om det hjälper min äl o oreg.menscykel..:)
Liam och Elliot skrev 2007-05-09 16:58:03 följande:
festis: Har du försökt länge?
Tessah: Hur vet du att du hade äl den 6:e el 7:e? Har du äl-testat? Men.. visar inte test o sånt positivt INNAN äl kommer..?
Hoppas jag med!!! väntar me spänning på min äl....
Apiforce-BIM-lista
Hade räknat lite fel... flyttar bak mig i BIM-listan (har ju så himla lååång cykel..(-men hoppas den blir kortare nu med apiforce..)!
10-14/5, Conspiracy (1)
20/5 Tessah, Eitss, Fanny87 (3)
23/f I väntan på mirakel (1)
25/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis (2)
31/5, Sweetangel85 (1)
10/6 Tetinne (1)
?/? icefemale (oregelbunden) (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1
Statistik: 13 X 0,2 = 2,6 (20%) borde bli gravida!
mensen e nu slut... ååå va jag längtar till äl ( som jag inte vet när jag har - men hoppas märka denna gång mha apiforcen!)
känner mig så laddad... men de nog lite farligt-
vissa säger ju att d e svårare att bli gravid när man tänker för mkt på det ... och tänk va besviken man kommer bli om d inte tar sig...:(
Gomorron allihiop! Nu har jag ätit apiforce i nästan en vecka... Undrar hur många av er som redan ätit api en längre period, som känt (stor) skillnad vid äl o i så fall hur?..;dvs ondare än vanligt?, mer flytningar, el annat..?