Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

cjn: Håller med , låter verkligen bra! började äta apiforce nu i måndags... ska bli så spännande o se om det hjälper min äl o oreg.menscykel..:)

• Tintene

Liam och Elliot skrev 2007-05-09 16:58:03 följande:

hej på er!testade äta apiforce vid sista mensen som va 12-18 april och slutade äta i samband med ä.l....kan meddela att jag testat positivt gravtest nyss!!är gravid!!vi hade bara försökt en månad innan jag testade med apiforce men jag tror ändå på att den hjälpte till!!
    Grattis!! Åååå nu får jag ännu mer hopp att d kanske e min tur snart....

Hade du förresten lång och/el oregelbunden cykel innan??
  • Tintene

Tessah: Hur vet du att du hade äl den 6:e el 7:e? Har du äl-testat? Men.. visar inte test o sånt positivt INNAN äl kommer..?

• Tintene
    Tessah skrev 2007-05-09 18:59:19 följande:
    Förra månaden fick jag fullt utslag på äl testerna. MEn denna månad hant jag aldrig köpa äl tester. Äl tester visar när det är ca hmmm vet inte riktigt men ca 12-48 timmar innan ägget släpper. Så sexar man på då är det ju bra ;)Jag har tempat på www.fertilityfriend.com sedan jag fick mf. Så jag har lärt känna min kropp och där ser man då man haft äl genom ta tempen varje morron samma tid efter 3-5 timmars sammahängande sömn. Och den 7-8 höjdes tempen. (alltså har ägget släppt)! Weeee..
    OK, intressant...:) Vad spännande, hoppas ni lyckades!!!
  • Tintene

Apiforce-BIM-lista

Hade räknat lite fel... flyttar bak mig i BIM-listan (har ju så himla lååång cykel..(-men hoppas den blir kortare nu med apiforce..)!

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss, Fanny87 (3)
    23/f I väntan på mirakel (1)
    25/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    10/6 Tetinne (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1

Statistik: 13 X 0,2 = 2,6 (20%) borde bli gravida!

• Tintene

mensen e nu slut... ååå va jag längtar till äl ( som jag inte vet när jag har - men hoppas märka denna gång mha apiforcen!)
    känner mig så laddad... men de nog lite farligt-
    vissa säger ju att d e svårare att bli gravid när man tänker för mkt på det ... och tänk va besviken man kommer bli om d inte tar sig...:(

• Tintene

Gomorron allihiop! Nu har jag ätit apiforce i nästan en vecka... Undrar hur många av er som redan ätit api en längre period, som känt (stor) skillnad vid äl o i så fall hur?..;dvs ondare än vanligt?, mer flytningar, el annat..?

• Tintene
    Tessah skrev 2007-05-12 12:21:18 följande:
    Tetinne: Jag är sååå skengravid så de är inte klokt. En vecka kvar till bim...Mår illa,yr,ömma böst, mensvärk som bara den med isande känsla. .....Vill veta nu om de bor en bebis i magen :) Jag kände av äl mycket mer, rean en vecka innan äl fick jag Äggvite flytningar! kraftig äl värk. Så jag undrar om de är apiforcen som gör mej så här skengravid!!!
    Vad spännande! Jag e inte så säker på att de e skengravid du är...:) Hoppas du plussar- jag håller tummarna!!

Jag går mot äl nu o hoppas jag oxå ska känna av den ordentligt!
Svar på tråden APIFORCE!