APIFORCE!
Tänkte prova Apiforce nu. Min ÄL är sen denna månaden. Ska man sluta ta piller efter ÄL eller äter man Apiforce hela månaden?
Tänkte prova Apiforce nu. Min ÄL är sen denna månaden. Ska man sluta ta piller efter ÄL eller äter man Apiforce hela månaden?
Titta vad jag hittade när jag googlade om Apiforce!!
Bidronninge gele indeholder planteøstrogener der kan nedsætte fertiliteten både for kvinder og mænd- og frarådes stærkt i alle undersøgelser mht fertilitetsbehandling. Der er desværre ikke mange ting der virker mod barnløshed- men meget som folk tror virker, og endnu mere som folk vil betale i dyre domme for, i håb om at de virker. Tag nu ikke noget der kan skade dine chancer, eller barnet for den sags skyld.
Ingen aning, var lite nyfiken och googlade runt och enligt den norska netdoktor så avråder de ju bestämt. Vet inte vad jag ska tro?
Jag var och köpte en burk Apiforce häromdagen men inte vågat börja ta tabletterna än. Borde få ÄL snart ändå. Den verkar bli sen denna månaden.
Jag vill ju helst att kroppen ska vara "naturell", tror inte att det är en fördel att mixtra och försöka påverka kroppen, blir säkert bara svårare att bli gravid då MEN nu börjar jag bli desperat om ÄL inte vill komma snart. Ska ge det ett par dagar till sedan blir det Apiforce vare sig jag vill eller inte!
Snälla!!!
Skriv och berätta vad de sa i hälsokosten när du varit där!!
Tack!
Är så ledsen att min ÄL inte kommer. Då är det ju kört man får ju liksom inte ens en chans att bli gravid