Inlägg från: Helena 82 |Visa alla inlägg
  • Helena 82

APIFORCE!

vad är igentligen skillnaden på apiforce och bidrottnings gelen?? Om gelen är starakare, varför är inte de, de självklara valaet!? Om ni fattar vad jag menar? Ska nog börja med nåt utav dom iaf..

• Helena 82

Ha ha ha...nu sitter jag här med apiforce i ena handen och grape juicen i den andra! Nu jävlar ska jag dricka juice tills jag kräks Får se hur lång tid de tar innan jag får ett plus på stickan.... ska ha ÄL om typ en vecka, är de försent att börja äta apif. nu?? Ska jag vänta tills nästa mens??

• Helena 82

Icefemale: Misstänkte du att du inte hade äl? Fick du inga stegringar på testen eller? Kan man få fullt utslag på Äl test men ändå inte ha Äl??? Nu blir jag ju skit nervös juh...

• Helena 82

Någon här inne som vart med om eller vet någon som inte har blivit gravid på flera månader och SEN provat Apiforce och blivit grav???

• Helena 82

Jag menar....dom som tar till apif. på första försöket vet man ju inte om de var de eller nåt annat som gjorde de?

• Helena 82

Lägger till mig på listan

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
    15/6
    16/6 mignonne (1)
    19/6 eitss (1)
    26/6 aeo83 (1)
    29/6 mycat81,Helena 82 (2)
    ?/? festis, Zannz, Tetinne, icefemale (4)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)

Statistik: 19 X 0,2 = 3,9 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08
    *MiniHedvig BF 20/2-08

• Helena 82

Icefemale: Ush de låter skrämmande likt mig, långa och oregelbundna cykler, men mina tester ger bara full stegring i 2 dagar sen är det normalt igen fram till mens... Hoppas jag e normal Nu kör jag med apif. och grape för att få bukt med problemet! 3e dagen idag, och inga biverkningar än iaf! Peppar, peppar...

• Helena 82

Hmmm....det är nog mest jag som försöker! ha ha...men har väl prickat in Äl ungefär 4-6ggr senaste året, och de har inte hänt nåt! Var inga som helst problem med första...fattar nada!!!

• Helena 82

Hmmm...skulle haft Äl idag men ingen stegring på stickan....kanske i helgen eller i nästa vecka då...suck!!!

• Helena 82

Fröken Jansson: Najs å semestra på mallis, när kommer ni hem? Kom förbi taxfreeshoppen och häls på mig när ni landar

Svar på tråden APIFORCE!