Inlägg från: conspiracy |Visa alla inlägg
  • conspiracy

APIFORCE!

okej, jag hakar på! va lite sen me inköpet av apiforce men började i lördags och fick faktist ÄL flytningar o ett jääätttesvagt utslag på ÄL testet, dock enda dagen.. och det var då 14 dagen efter sista mensens första dag, så de stämmer ju bra :)

BIM.. hm, haft rätt oregelbunden mens.. men 10-15 maj :)

• conspiracy

nja, typ så kan man säga.. hon på hälsokostbutiken sa att de inte spelade ngn roll då de va ett naturläkemedel.. så jag började 11 dagar efter sista mensens första dag.. haha :)

• conspiracy

20/5 Tessah, Eitss (2)
    29/5 Bummelumman (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    10-14/5, Conspiracy (står siffran i parentes för antal försök? Isf (1) :)

• conspiracy

nån som ätit apiforce o fått molvärk, stickningar o typ kramp i livmodern efter sex? speciellt nåra dar efter ÄL då.. (som ja hade förra helgen..) o haft dom skumma känslorna i magen sen torsda/freda typ.. ömma bröstvårtor o jaa.. någon som haft så o vart grav? eller inte varit?

:D

• conspiracy

20/5 Eitss, Fanny87 (3)
    23/f I väntan på mirakel (1)
    26/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis,Geten (3)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    10/6 Tetinne (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? mycat81 (1)

Jag tog bort mej själv, mensen kom idag! på 27 dagen, men nu började jag me apiforce igen idag, förra gången började jag ju EFTER mensen, så de va nog lite sent. men nytt försök nu, får se nästa månad :)

GRATTIS TJEJER!

• conspiracy

btw, tjejer.. hur äter ni er apiforce? OCH speciellt ni som plussat, morgon eller kväll? måste man äta frukost 1 tim efter tabletten eller kan man äta 2 tim efter också?

• conspiracy

Niinaaa; min mens kom igår, började me apiforce igen då, ska jag sluta när jag får stegring på ÄL stickorna då? va de så du gjorde? eller EFTER ÄL?

• conspiracy

Tessah eller ngn annan som kan de här me o tempa.. HUR GÖR MAN? jag förstår ingenting (!) va inne o kikade på fertilityfriend också men förstod inget ändå.. man hur ska man mäta? från vilken dag?

• conspiracy

kom på en grej, apiforcen har iafl gjort att jag INTE är lika svullen som annars vid mens o ja har inte alls lika ont! men blöder lika mycke haha, forsar.. (men pga min blödarsjuka..) men fasen, den har gjort nån nytta iafl! nu ska vi se om den hjälper mej o bli gravid också ;)

• conspiracy

hej alla!

jag började äta apiforce denna mensens första dag och det var förra måndagen 14 maj. jag har inte såå långa cykler (25,26 dgr) så ÄL borde vara tor-lör denna vecka, men jag har INGA ÄL känningar alls, inge ont i magen eller ngt som ni andra haft.. äre någon här som ätit apiforce o INTE känt av ÄL men ändå HAFT det?

Svar på tråden APIFORCE!