Inlägg från: I väntan på mirakel |Visa alla inlägg
  • I väntan på mirakel

APIFORCE!

man ska bara ta en per dag eller?

• I väntan på mirakel

Tessah,hur går det för dej med apiforcen?några resultat?jag har ätit mina i ca två,tre veckor. har äl om va en vecka.hoppas hoppas hoppas de blir nått=)

• I väntan på mirakel

Tessah,jag har äl kring den 9-10 maj nånting och bim den 23.

• I väntan på mirakel

Var lite seg på att svara. känner av äl hur mycket som helst. mer än någonsin. vet dock inte exakt vilken dag jag har äl,har haft skitont och världens sekret sen i fredags!
    Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss (2)
    23/f I väntan på mirakel
    25/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)

• I väntan på mirakel

Idag var jag tvungen gå hem från jobbet för jag hade så himla ont i magen. kändes precis som världens hemskaste mensvärk. jag brukar alltid känna av äl men sådär mycket. det tar fruktansvärt ont. någon fler som kännt av det så kraftigt?för det måste väl nästan vara apiforcen?

• I väntan på mirakel

Tessah,okej men då är det som det ska då=) läste att du fick mycket mindre mensvärk,låter ju kanon för jag brukar ha helt galen mensvärk!

• I väntan på mirakel

Hoppas det blir samma sak för mej om nu mensen måste envisas med att komma vilket jag hoppas att den inte gör. blir lite osäker vilken dag som var/är själva äl. fick äl-flytningar redan i fredags men ska nog inte ha äl förrän imorn. och nu inga flytningar!känns som att vi misslyckades helt denna månad.=/

Svar på tråden APIFORCE!