• n1ettan

Pergo+rosenrot+apiforce+omega3?

Ja, man kan ju göra på olika sätt. Naturpreparat är ju inte testade på samma sätt som läkemedel, så visst kan man resonera så att man tar en risk.

Så jag tar risken att äta membrasin, apiforce, ziara, mitt val kvinna samtidigt.

Membrasinet innehåller ffa omgea7, en fettsyra som kroppen förviss kan syntetisera själv. Detta bygger upp slemhinnorna i kroppen, däribland livmoderslemhinnan.

Apiforce-bidrottninggele förstärker äl, men jag vet inte hur

Vitex (ziara)-centralstimulerande medel som ökar produktionen av LH och minskar produktionen FSH. Detta leder till en förändring i estrogen/progesteron förhållandena så att progesteronet ökar. Då detta inte är ett hormon låter effekten vänta på sig i ca 3-6 månader.

Kolla vilken pillerknaprare jag är. Att preparaten skulle "ta ut" varandra beror ju helt på deras verkningsmekanism.

Man kan ta hostmedicin innehållande guaifenisin om man har tjockt äl sekret, eller om man under pergo kurer får sådant sekret. Vet att vissa också använt bisolvon som slemlösande.

Tyvärr kostar alla dessa piller en förmögenhet, plus alla tester, ja ni vet ju själva hur det är.

Svar på tråden Pergo+rosenrot+apiforce+omega3?