Fröken nollåtta:
Jag läser på distans men vi träffas alla onsdagar och går igenom uppgifterna som vi får till varje vecka, ung, varannan vecka har vi prov + lite till. Vi är numera 17 stycken i klassen, började på 22, avhopp, avhopp, avhopp. Det passar nog inte alla att läsa på distans.
Nej, inte somatisk. Nyss avslutat omvårdnaden, håller på med människan nu. sen blir det etik och sen veti 17 vad det var vi skulle avsluta 2:an med. Det kanske var somatisk vård i alla fall. Har ingen koll, lever i nuet
Ja, det kommer antagligen bli så att jag läser en massa andra kurser på distans sen, som det är upplagt nu kommer jag bara att fixa äldre, inget annat. Suck.
Ang. ditt arbete tidigare, jag tycker att du har sammanfattat det jättebra, du skriver sakligt så att man verkligen förstår och du får med allt på ett lättläst sätt. Skriver du sånna "uppsatser" så borde du ha jäkligt bra omdömmen om det var jag som var läraren. (men det hade nog kostat ett fint äpple till fröken någon gång ibland)
jahaja. Nu har jag suttit ute i solen i 6 timmar, jag har på den tiden hunnit plugga in nästan alla 180 sidorna jag ska ha prov på, druckit 8 muggar te, sprungit på toa ett antal gånger pga det, brännt upp båda brösten i solen, för jag hade ett väldigt urringat linne och spräckt ett par byxor när jag skulle huka mig under eltråden till hästarna (var tvungen att ta en gospaus hos dem)
Men men, inget ont som inte har något gott med sig. Det är ju fredag den 13:e idag. Gissa vad som hände? Gubben fick jobb i morse så nu kan jag snart bli lyxhustru igen
Nej ni brudar. Dax att ta han om sin spysjuka familj. Endast jag som har klarat mig (hittils)
Ha en bra kväll, sov så gott och trevlig helg.
Hej från mig!