Halloj!
Vilken går dag! Ritkigt sjusovarväder... Själv lufsar jag bara runt här hemma men blev nyss inringd, så nu ska jag börja jobba kl 16! Funderade ett tag då det är första dagen jag och familjen är ledig tillsammans på väldigt länge men sen kom jag på att det är röd dag idag - storhelg!!!! Pengar!!!! Och pengar behöver denna familj
Jonna - Skrev och beklagade ju mig för ett tag sedan om mina två kulturer, då när jag skrev om Romer och Jehovas. Gjorde ju tvåfallbeskrivningar, en om en förlossning där mamman mister blod och barnet får gulsot samt en allmän om vad man ska tänka på om man har någon från denna kultur inlagd. Lovad att återkomma med hur det gick. Och det gick kanon - MVG!!!
Så nu är ÄNTLIGEN människan klar.... SÅÅÅÅÅ skönt! Hoppas att jag slipper detta med olika kulturer ett tag....
Fröken NollÅtta - du kan inte göra så mycket. Får du inte intyget så kan du ju inte göra något. Bara att vänta.... Krya på dig.
seSSa - har inte läst den kursen än. Men jag antar att det är beroende på vad det är för symtom. Det är väl aldrig meningen att någon ska ha ont iallafall vilket innebär smärtstillande. Ångest dämpande brukar de väl också få. Alltså inte ont eller ångest.
Längtar till den kursen....