Bast, det ar tydligen inte varat element som ar boven i dramat, utan nagon annan har i samma langa, (vi bor i lagenhet), stangt av sitt element. Eftersom vi far varme varesig elementen ar pa eller avstangda sa samlas det anga nar nagon stanger av sitt element, och den bankar och har sig nar den blir uppvarmd, (vilket hander varje gang varmen gar pa). Det ar hysteriskt irriterande, jag ringer till the management office hela tiden, det star en lapp i trappen om det, men ingen gor nat. Jag skall knacka dorr nasta vecka, men vill ge lappen lite tid i alla fall, (den blev uppsatt i mandags).
Vad galler grat sa har Ella faktiskt gratit varre de ganger maken har tagit henne an nar jag har fatt lata henne ligga kvar i sin sang, (om jag varit pa toa, eller ar mitt i att ta ut nat ur ugnen typ). Det ar darfor jag har sa svart att bestamma mig om hur vi skall gora. Hon ar trott och klagar lite, men ar anda pa nat satt ratt sa OK i sangen. Om hon ar trott och maken tar henne blir hon fly forbannad och grater sa hon kiknar nastan. Det ar jattehemskt for bada, och en stor anledning till varfor jag gor allt nar det galler sovandet. Hon ar jattemammig med andra ord, fast han ar bra nar hon skall bada, men han har ju tagit badet sen hon var nan manad gammal sa det ar val darfor.