Ärrbildning??
Ja, det är sant... men under den tiden kan man ju inte bli gravid... Hur länge har ni försökt?
Ja, det är sant... men under den tiden kan man ju inte bli gravid... Hur länge har ni försökt?
Vi har inte gjort ivf ännu,men vi står i kö, fast vänte tiderna är väääldigt långa... Jag fick mina ärrbildningar efter att jag skrapades av ett MA ett år sen..
Står ni i IVF kön?
Ok,fast det är så himla dyrt...
Vad kan man göra åt saken om mn har ärrbildningar???
Tualisa- Hur tar man bort ärrbildning?? Är jätte orolig att dem inte kan ta bort det...
Verkar vara en lååång process...
De har prata något om spiral med mig med, men jag förstod nte riktigt?? Hur länge ska du ha spiralen?
Vad är det för hormon behandling för slemhinnorna?
Jo, det har vi redan gjort, och jag har en tid för hysteroskopi om 2 veckor...Är bara nervös, och undrade VAD de kunde göra, men nu förstod jag
Hoppas det går bra för dig!
Vad är det för hormoner man får? Vad heter dem?
Finessan- På mig märkte gyn att jag hade ärrbildning när hon gjorde ett VUL. Sen såg dem bättre hur det var när de gjorde en äggledar spolning.
Hoppas att det inte ärrbildning du har!!
Lycka till
Hur tar dem bort ärrbildning??
När gör man hysteroskpopi? Alltså ska det vara under vissa dagar i cykeln, eller går det näsomhelst?
Tänk om man är gravid då, utan att veta om det??
Men jag har fått en tid tills nästa vecka, och då stod det att det är då jag ska opereras... Men de ser väl inte om man är gravid, om det är tidigt?
Tualisa- Nu har jag gjort operationen, och de la också in en spiral...
Hur länge ska du ha din??
Jag ska ta bort min om 3 veckor..
På sös..De sa att allt ick bra, och att spriralen ska bort om ca. 3 veckor
Jag var jätte orolig att et var mkt värre än det var!!
Ne,3 veckor var en lättnad för mig!
Opereras du för ärrbildningar också?
Kram!
Det går säkert bra! De är så pass duktiga nu för tiden! Lycka till,och berätta hur de går!
Centurion- Va kul med goda nyhetr!!!
Vad menar du med "sjuka äggledaren?"
Har du också spiral för att det inte ska bli mer ärrbildningar?
Centurion- Va skönt att de fick bort allt! Får du också ha spiral nu?
Va tråkigt att den ska sitta i så länge..
Men varför ska dem vänta så länge med att täppa igen den sjuka äggledaren?
Kan man inte fixa den på något sätt?
Har de pratat något om IVF me dej?