Inlägg från: Cilota
|
-
-
Honey - vad underbart! Klart det kommer att stanna kvar, du är säkert högfertil
Blev det några embryos över till frysen? -
Så pass gammalt, då fäster det ju alldeles snart
-
Hur kändes själva tillbakasättandet?
Hur urplocket känns har man ju läst om tusentals gånger
-
Tur det Känns som du har haft smärtor i de trakterna tillräckligt för ett långt tag
Tog det lång tid?
-
Att vara svullen är ju inte så kul direkt Kan gissa att inför mens-varianten inte är ens i närheten av hur svullen man faktiskt kan bli
Jag håller en tumme för att bilfärden var värd det
-
GIAG - fragminvadå?
jenn - anledningen till att de faktiskt kollar sköldkörtelshormonerna vid en fertilitetsutredning är för att obalans påverkar. Från min fertilitetsklinik:
"TSH, T4
Prov på ämnesomsättningen. Sköldkörteln (thyreoidea) producerar hormoner som om de inte är i balans kan påverka ägglossningen. TSH bör ligga mellan 0,27-4,20 och T4 mellan 12-22."
Du ska se att med rätt medicinering kommer allt att gå som en dans
mala - hoppas att du har det bra där du är och är väldigt gravid -
jenn - med mig går det bara bra, är alldeles i slutet av min utbildning och sen är det jobbsökande som gäller. Blir kul att tjäna lie pengar nångång så man kan börja spara ihop till privat IVF
Jobbar eller pluggar du? Eller gör du nått helt annat? -
jenn - är det ett roligt jobb? Av de jag känner som jobbar med det säger hälften att det är urtråkigt och andra halvan gillar det
Jag pluggar sista terminen på systemvetarprogrammet. -
jenn - vad kul att du har det bra på jobbet. Hade inte velat att du tillhörde urtråkigt-halvan
Ja det känns otroligt bra samtidigt som det är lite tråkigt. Är ju en suverän verklighetsflykt att plugga. Inga krav på att man ska fixa ett jobb eller så på fyra år Tror inte att det blir mer firande än middagen som anordnas av institutionen. Har blivit för vuxen för att uppskatta kroglivet och har för lite pengar för att kunna åka utomlands