• Majsan20

Mens bara i 2 dagar??

Hej!
    Jag brukar normalt ha mens i 4 dagar men denna gång blev det tvärstopp efter 2 dagar. Hade rejäl mensvärk när mensen kom men är så förvirrad över att det bara blödde i två dagar. Gjorde ett CB-test i morse som var negativt, förstås.
    Jag har inte ont i brösten men vårtgårdarna är mycket mörkare än vad de brukar vara och liksom mer "prickiga". Är det någon annan som brukar ha så här? Kan jag ha testat för tidigt? Kan mensen vara så kort men ändå att allt är normalt? Jag begriper ingenting, känner mig bara konstig..

• Svar på tråden Mens bara i 2 dagar??
  • Majsan20

Flyttar upp...är det ingen som kan ha en aning?

• Majsan20

Jag har alltid varit punktlig och regelbunden, både när jag får mens och hur länge blödningarna varar. Jag har en ruggig molvärk i magen hela tiden, funderar på att ringa KK imorgon och fråga. Törs inte tro att jag är gravid, är säkert sjuk i magen på nåt sätt.

• Majsan20

Tack för svaren! Jag ska nog ringa KK hur som helst. Vill ju veta om kroppen är ok.

• Majsan20

På KK sa de också att det var helt normalt att det varierar. Egentligen ganska skönt med bara 2 dagar blod istället för 4... Särskilt nu när jag vet att kroppen är ok. Gravid var jag inte...men det trodde jag inte heller.

Svar på tråden Mens bara i 2 dagar??