Tips på hur man får in hela kuken i munnen??
Vet nån några bra tips på hur man får in hela kuken i munnen, utan att få spykänsla? Andra bra tips på hur man suger av en kuk så det blir skönt för killen??
Vet nån några bra tips på hur man får in hela kuken i munnen, utan att få spykänsla? Andra bra tips på hur man suger av en kuk så det blir skönt för killen??
Om den är för lång är det väl inte så konstigt att man får en spykänsla då spyreflexen sätter in. Ibland går det väl helt enkelt inte.
Prova stoppa in den på tvären
Spotta på den och pierca gärna tungan.
Runka med handen samtidigt medans du suger oxå
Jag brukar runka av den samtidigt som jag suger.. det tycker han är skit skönt! Men när jag har hela inne.. så får jag kvällningar lätt! Jag vil så gärna kunna ha den långt inne.. länge! För det älskar han..
Fortsätta öva och testa att vrida huvudet lite på ena eler andra hållet... Vissa gånger går det lättare än andra.
jag får sällan in min karls hela ähum i munnen, men ibland när jag har druckit lite så går det mycket bättre, prova att sjölja munnen med det nya listeril strax innan det är så starkt så man tappar typ känseln i hela munnen!!
när jag suger brukar jag samtidigt runka, och medans jag suger brukar jag kittla med tungan på ollonet, lite svårt att förklara, men gubben njuter då för fullt
(lite pryd) Listeril vad är det för då? och var kan man köpa det?
Tappar man känseln i munnen? Det vill jag ju inte göra.. vill ju känna av att jag har den där..
Listerin är kanske inte så uppskattat av killen. Det svider nog...
lägg deig på sängen, med huvudet utanför sängkanten så att huvudet är lite lätt lutat bakåt sen står han över dej och stoppar in den..
alltså det är vanlig munskölj som man använder efter man har borstat tänderna, man köper det på vilken affär som helst! menar väll inte att man ska smörja snoppen med det men borsta tänderna sköla munnen sen avsugning det känns bara så himla fräscht!!!
(gladlouise) Tack för tipset! Det ska jag testa.. Fast det blir kanske lite jobbigt för killen att böja benen hela tiden.. haha! vi har rätt låg säng..
Andas genom näsan lungt
Listerin är kanske inte så uppskattat av killen. Det svider nog...
På min Vilgot går det lättare efter ett par flarror vin
Man kan nog träna sig, vänja svalget. Träna med en dildo. Svärdslukare kan ju...
Det går att träna upp sig, men testa lite olika vinklar. Olika kukar ser ju olika ut så därför får man "angripa" från olika håll, för att hitta rätt. Men generellt brukar det vara lättare ju rakare hals du kan ha. Smaksatt glid kan också funka bra vid oralsex, för att den ska gå lättare ner.