V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Rebecca: När jag låg inne mkt på sjukhuset så fanns det en lärare som hjälpte mig där. Ni kanske ska kolla upp det. Har du hemundervisning?
grådis: Hela själva däcket är färdigt! Runt däcket är det en gammal mur och ovanför den perenner så det kommer nog bli vackert i sommar när hela altanen ramas in av blommor! Så har jag köpt amplar som jag ska ha mina buskpaprikor i så att inte sniglarna kommer åt dem. Vi har SÅ mkt sniglar nu!
I em satt jag och dottern ute och åt mellanmål, det är verkligen varm och skönt ute!
Hur går det med dina plantor? Och hur mår du?
goldfich: Tror absolut att undersökningen kommer gå bra! Be dem som ovanstående skrev att vara försiktiga cch berätta att du är rädd/orolig!
nalla: ingen förändring här, mår som vanligt. Och det är ju skönt så att jag inte bara rasar! kul med båt, vad är det för ngt och var har ni den? Min man vill ha en segelbåt men jag tror jag är för bekväm av mig för att semestra så! Men att hyra och semestra så då och då är ju helt ok!